Am mai stat la povesti cu Zander pana cand am adormit.Dimineata m-am trezit cu chef de invatat...nu invatat pentru liceu,logic.Liceul asta era facut pentru copii cu puteri deci la ore nu ni se preda cine stie ce.Decat..legende stravechi despre vrajitoare,potiuni si alte chestii plictisitoare.Eu aveam chef de actiune!Vroiam sa invat sa imi controlez puterile.Zander inca dormea asa ca m-am pregatit si vroiam sa plec catre biroul directoarei doar ca...eh,nimic.Zander s-a intors pe partea cealalta.Uff credeam ca o sa se trezeasca si nu o sa ma lase sa plec.
Am coborat scarile usor si..Lexy era acolo.In spatele ei mai erau alte 3 fete...imi era frica.M-am panicat.De ce nu i-am spus lui Zander sa vina cu mine?Poate ca nu am vrut sa il trezesc,dormea asa frumos...
-Mai,mai,mai...pe cine avem noi aici?Chiar ciudata liceului in carne si oase!spune Lexy si incep toate sa rada.
-Lexy?Ce ai cu mine?Cu ce ti-am gresit?spun trista.
-Uite ce am cu tine..ai gresit ca te-ai nascut!Esti o ciudata.Nici nu stiu ce cauti la liceul asta.POate doamnei directoare ii este prea mila de tine ca sa te exmatriculeze.Dar deja stii prea multe asa ca nu strica daca te omor.spune si incepe sa rada iar.
Se apropie de mine din ce in ce mai mult...pana cand,o mana puternica ma trage in spate.Era Zander.Ma trasese in spatele lui.Ce inalt era pe langa mine...
-Lexy!Ce ti-am spus eu ieri?Daca te mai vad ca te apropii o singura data de ea..daca ii atingi doar un singur fir de par sau daca o faci sa planga..TE OMOR!!!urla Zander.
Lexy se uita speriata la el.Nu zice nimic si pleaca facandu-le semn celorlalte fete sa o urmeze.
-Ti-a facut ceva?De ce ai plecat din camera?spune Zander aplecandu-se in asa fel incat era la nivelul meu (nu sunt asa pitica,doar ca asa se intelege).
-Nu,nu a apucat sa imi faca nimic pentru ca ai aparut tu.Am plecat deoarece trebuie sa o anunt pe doamna directoare ca vreau sa incep lectiile.Vreau sa invat cat mai repede sa imi folosesc puterile,Zander.
-Bine,am inteles asta,dar de ce nu m-ai trezit?
-Parea ca dormi prea bine..nu vroiam sa te trezesc doar pentru simplul fapt ca mergeam la doamna directoare in birou.
-Nu conteaza,trebuia sa ma trezesti.Cine stie ce iti facea nebuna aia daca nu veneam eu.Ea vrea sa mori,Layla.Si vrea ca ea sa te omoare.
-Stiu...imi pare rau..
-Nu iti mai cere scuze atat de des..trebuie sa te invat neaparat sa fii mai dura..
-Multumesc.spun si incep sa rad.
Mergem impreuna la doamna directoare si ii povestim ce s-a intamplat.Aceasta a spus ca are treaba si l-a rugat pe Zander sa incerce el sa ma invete cat de cat cum ar trebui sa imi folosesc puterile.
Am iesit in curtea din spate a liceului si toti elevii s-au adunat la geamuri.Inclusiv Lexy.Tot liceul se uita la noi.Toata lumea era...nedumerita...ei nu stiu ca eu am puteri.I-am spus asta si lui Zander si am inceput sa radem.Acum toti erau si mai nedumeriti,asa ca am inceput sa radem si mai rau.Lexy se uita invidioasa la mine..cred ca si ea il placea pe Zander..
CITEȘTI
Love Between A Demon And An Angel Is Possible Too
Romance| Dragoste | Dramă | Fantezie | Layla,este o fată normala de 16 ani,merge la un liceu normal..sau asa a crezut ea..părinții ei i-au ascuns un secret foarte mare.După ce aceasta este batjocorită la liceu pentru că este normală..apare el.Cel mai puter...