21.Vizita

316 12 0
                                    

In seara aceea am dormit amandoi,imbratisati.Era foarte dragut cand dormea.Dimineata,cand m-am trezit,dormea cu capul pe pieptul meu,iar bratele lui erau in jurul meu.

-Zander..trezeste-te..spun jucandu-ma cu parul lui.

-Hm..chiar trebuie?spune somnoros.

-Da!Haide..

-Biine..cate nu fac eu pentru tine,iubire.

Tocmai mi-a zis...iubire?Nu ma deranja doar ca..nu eram obisnuita cu asta..

-Esti ok?Esti rosie toata.spune razand.

-D....da..

-Bine.Ma duc sa fac un dus.spune si imi ofera un sarut.

A trecut de la pupic pe frunte,la pupic pe obraz,iar acum la sarut..ce repede se schimba lucrurile..

Cand a iesit din dus s-a trantit in pat peste mine.Eu stateam linistita si citeam o carte.

-Heeey..ce faci?

-Scuzee..vroiam doar sa ma iei in brate.Mi-a fost dor de tine.

-Dar ai fost plecat doar 10 minute..

-Stiu,dar e prea mult.spune si isi ingroapa capul in parul meu.

Am stat asa ceva timp,pana cand eu am rupt linistea.

-Zander,haide afara.Vreau sa ma antrenez.

-Dejaaa?

-Dap.spun ridicandu-ma din pat.Ii ofer si eu un sarut si il vad cum se schimba la fata.

Cand vroiam sa ies pe usa,Zander era si el gata,stand in spatele meu.Am plecat amandoi in curtea din spate a liceului,iar Zander m-a luat de mana.Tot liceul se uita la noi..uimit,dar Lexy se uita la mine..cu ura.Fata aia chiar avea ceva cu mine.Si doamna directoare ne-a vazut,dar nu ne-a spus nimic,ea se bucura.

Am alergat cateva ture,am si zburat putin,am facut chiar si o lupta,dar nu foarte dura.

Afara era galagie..doar eram intr-un oras nu?Dar,dintr-o data..timpul se opreste.Era liniste..

-Layla.Ai oprit cumva timpul?

-Nu,eu nu am facut ni...

Nu apuc sa imi termin propozitia pentru ca din pamant iese o lumina puternica.Zader alearga inspre mine si ma strange in brate pentru a ma apara.Nu stiam ce se intampla..

Dupa ce dispare lumina,in pamant se formeaza o gaura care avea...scari?

-O nu..spune Zander.

-Ce s-a intamplat?

-Au venit dupa tine..acel vis a fost defapt o viziune..

-Zander..imi este frica..

-Nu iti face griji,vorbesc eu cu ei.Atata timp cat eu sunt aici,nu ti se va intampla nimic.

-Bine..

Hades si Atena isi fac aparitia..chiar era real?Ei ma vor moarta?

-Buna fiule!spune Hades.

-Buna...tata..

-Scumpule,te descurci pe Pamant?spune Atena.

-Da..ma descurc mama..

-Ea este Layla nu?Micul ingeras...spune Hades si se apropie de mine.

Zander se pune in fata mea ca sa ma apere.

-Nu o sa te las sa ii faci rau tata!O iubesc!

-Z..Zander..o sa fie bine..si eu te iubesc..spun cu lacrimi in ochi.

Hades il arunca pe Zander si isi face cale libera catre mine.Ma dau cativa pasi in spate dar ma lovesc de gard.

-Hm...bine.Nu o sa iti omor micul ingeras pentru ca nu vreau sa suferi..dar o sa ii sterg memoria.Nu isi va aminti de tine.O astfel de iubire nu este posibila.

-Cred ca noi 2 am facut imposibilul posibil!spun mandra cu lacrimi in ochi.

Inchid ochii si astept momentul in care povestea noastra va lua sfarsit.Poate ne vom regasi iarasi..asta daca Zander nu o sa se indragosteasca de altcineva.Numai gandindu-ma la asta imi vine si mai tare sa plang.Siroaie de lacrimi curg pe obrajii mei.

-Stai linistita draga mea.Nu o sa simti nimic.spune Atena incercand sa ma calmeze.

Incep sa plang si mai tare.Gandul ca il voi uita pe Zander,ca voi uita primul nostru sarut,ca voi uita clipele petrecute impreuna,ca voi uita noptile dormite imbratisati...ma omoara..

Love Between A Demon And An Angel Is Possible TooUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum