-Bine ati venit copii.spune aceasta calma.
Atmosfera nu era deloc...calma..cum poate sa fie asa de calma dupa tot ce mi s-a intamplat.
-Va intrebati de ce v-am chemat aici nu?Ei bine...trebuie sa discutam ceva..
-E legat de mine sau de ea?intreaba..el..nici macar nu ii stiu numele!
-E legat de..amandoi.
-Despre ce e vorba doamna directoare?Ma speriati!
-Calmeaza-te papusa ca nu iti face nimeni nimic.spune..ei bine...el incercand iar sa ma enerveze.
-Terminati copii!Eu vorbesc serios aici,iar voi trebuie sa ma ascultati.
-Bine!spunem amandoi ca niste roboti.
-In primul rand..v-a trebui sa...
-Doamna directoare,nu mai ocoliti subiectul atata,pe mine nu ma sperie nimic.spune el increzator.
As fi vrut sa ii spun sa taca si sa nu se mai creada atat de superior doar ca..mi-am dat seama ca el..chiar e superior..
-Bine.Trec direct la subiect.Voi doi v-a trebui sa..stati impreuna in camera..
-CEEEE?tipam amandoi.
-Eram sigura ca asa se va intampla..copii..asta nu e o gluma,vorbesc serios!
-Bine dar,de ce trebuie sa stau cu fetita asta in camera?
Tocmai m-a facut o..fetita?Ughh ce as vrea sa ii trag o palma peste fata aia frumoasa,cu ochii aia intunecati,cu parul ala cret si coarnele alea care nu se vad...AAAAA,Layla,trezeste-te!Doamne,ce se intampla cu mine?De ce sunt atat de atrasa de el?Trebuie sa ii spun asta doamnei directoare neaparat.
-Layla,draga mea,mai esti prezenta?
-Huh?Aa,da,sunt aici..scuzati-ma.spun rusinata.
-Dupa cum spuneam..v-a trebui sa stati amandoi in camera deoarece sunteti sortiti unul pentru altul.Din cauza asta te durea inima Layla..simteai foc pentru ca el este un demon..
-Stati asa,doamna directoare,dumneavoastra vreti sa spuneti ca noi suntem ceva de genu..soulmates?
-Da,asta vreau sa spun..doar ca la voi este altceva..
-Ce..ce es...ce este?spun balbaindu-ma.
-Voi sunteti legati unul de altul prin magie,sunteti sortiti unul pentru altul din copilarie,doar ca nu ai simtit nimic pana acum deoarece el era in Iad,Layla.
-Pai..el de ce nu a simtit nimic?
-Deoarece el este un demon si ori nu simte durerea,ori nu stie ce este aia iubire..
Il vad cu coada ochiului cum se fastaceste de parca ar vrea sa zica ceva.
-Defapt...si eu am simtit ceva,doar ca mai putin ca Layla...eu rezist la durere,am trecut prin multe.
-Deci stii ce este dragostea,foarte bine..aveti timp sa va cunoasteti..dar tu v-a trebui sa o aperi pe Layla cu pretul vietii tale.Iar tu la fel,Layla.Sunteti sortiti unul pentru altul,sunteti legati prin magie.
-Bine.spunem amandoi.
-Doamna directoare,trebuie sa vorbesc ceva cu dumneavoastra..
El nu se misca din locul in care statea..astepta sa incep sa vorbesc.
-Dar nu si cu el aici.Intre 4 ochi..
-Ce?De ce sa plec?Suntem sortiti unul pentru altul deci nu ai nimic de ascuns de mine.
-Ugh..nu e nimic secret..doar ca..imi este rusine...
-Biiine Layla.Cate nu o sa fac eu pentru tine..spune acesta printre dinti enervat.
Cred ca nu ii plac secretele,dar,asta e..si el m-a enervat deci a venit si randul meu.Dupa ce el a iesit din camera,doamna directoare imi spune:
-Deci?Ce vroiai sa imi zici Layla?
-Pai...
CITEȘTI
Love Between A Demon And An Angel Is Possible Too
Storie d'amore| Dragoste | Dramă | Fantezie | Layla,este o fată normala de 16 ani,merge la un liceu normal..sau asa a crezut ea..părinții ei i-au ascuns un secret foarte mare.După ce aceasta este batjocorită la liceu pentru că este normală..apare el.Cel mai puter...