In momentul in care Hades vroia sa arunce vraja catre mine,Zander se arunca in fata mea.El s-a sacrificat pentru mine..a picat jos,la picioarele mele.Era inconstient.
-Zander!tip si fug inspre el.
-Baiatul meu..s-a sacrificat pentru ea...spune Atena trista.
-O voi adormi si pe Zander il vom lua cu noi.spune Hades.
Dupa asta,totul s-a facut negru.M-am trezit la mine in camera,pe pat.M-am ridicat speriata,sperand ca am visat,iar Zander era langa mine.Nu era langa mine..eram singura in camera..
-ZANDEEER!urlu incepand sa plang si ma arunc in genunchi pe jos.
Imediat pe usa dau buzna Rebeca,Naty si Malia.Acestea ma ridica si ma pun pe pat.
-Layla..ce ai patit?spune Naty speriata.
-Poftim servetele.spune Rebeca.
-Ce s-a intamplat afara?spune Malia.
-Zander...m-a aparat...i-au..sters memoria..
-Cine i-a sters-o..la ce te referi?
-Hades si Atena au venit aici..vroiau sa ma omoare,dar s-au rezumat la stergerea memoriei.Zander m-a aparat si vraja a picat pe el..
-O Doamne...spune Naty uitandu-se trista la mine.
-Imi pare rau Layla.spune Rebeca trista.
-Deci..el nu isi mai aminteste de tine?spune Malia.
-N..nu..gandul asta ma omoara.Zander a uitat...TOT ce am trait...eram impreuna dimineata asta,iar acum drumurile noastre s-au...separat..spun si incep sa plang in hohote.
Fetele au incercat sa ma faca sa ma simt mai bine,dar nu prea a mers.M-au lasat singura pentru a ma odihni.Toata ziua m-am gandit la Zander si am plans.M-am hotarat sa fac un jurnal unde sa scriu toate intamplarile placute si neplacute cu el.Am plans si mai tare facand asta..am facut acel jurnal pentru a nu uita.Poate nu o sa il mai vad niciodata...
Asa a trecut toata saptamana..zi si noapte stateam si plangeam.Fetele au incercat sa ma inveseleasca,dar nu au reusit.Nu mancam,nu ieseam din camera,stateam si plangeam..cred ca intrasem in depresie...incepusem sa uit cum arata Zander..
Urmatoarea saptamana m-am hotarat sa ma schimb.Mi-am facut rutina,am mancat,mi-am luat ghiozdanul,mi-am pus un zambet pe fata si am coborat jos.
Atunci vad ce se intamplase in lipsa mea..zambetul meu a disparut.Lumea mea se prabusise.Sufletul meu palise,inima mea se sfaramase in mii de bucati...
Zander statea in capatul holului cu...Lexy.Radeau,isi faceau ochi dulci si se tineau de mana...
Nu vroiam sa accept asta,nu puteam sa accept asa ceva.Dupa o saptamana deja el are o alta viata..iar eu,am ramas doar distrusa..
Lexy ma vede si imi zambeste malefic..stia tot ce se intamplase..Zander ma vede si el,iar in momentul ala am simtit-o.Inima ma durea atat de tare,incat am picat pe jos.Naty,Rebeca si Malia vin in graba la mine si incearca sa ma ajute.Ma uitam la Zander,iar siroaie de lacrimi curgeau pe obrajii mei.Nu puteam suporta asa ceva...
-Layla,esti bine?spune Naty.
-Nu..nu pot suporta asa ceva...
-Suntem aici pentru tine!spune Malia.
-Totul o sa fie bine!spune Rebeca.
-Fetelor,va iubesc,serios,apreciez foarte mult ca incercati sa ma faceti fericita,dar nu e asa usor.Nu pot trece peste asta..acum o saptamana eram impreuna..acum cateva saptamani i-a spus lui Lexy ca este al meu..
-Layla,el este cu ea pentru ca nu te mai cunoaste pe tine.spune Malia.
-Incearca sa vorbesti cu el.spune Rebeca.
-Poate puteti fi macar prieteni..spune Naty.
-Nu..nu pot sa ma apropii de el..ma doare inima fetelor..si la propriu si la figurat.Inima mea e acum in mii de bucati.Plus ca ma doare la fel ca atunci cand el venise la liceu,doar ca acum nu ma arde,e o durere insuportabila..simt cum cineva imi ia inima si mi-o strange foarte tare in mana.
CITEȘTI
Love Between A Demon And An Angel Is Possible Too
Romance| Dragoste | Dramă | Fantezie | Layla,este o fată normala de 16 ani,merge la un liceu normal..sau asa a crezut ea..părinții ei i-au ascuns un secret foarte mare.După ce aceasta este batjocorită la liceu pentru că este normală..apare el.Cel mai puter...