32.Salvarea

278 11 0
                                    

Si atunci a inceput lupta.Ma feream,loveam si eu,ma rostogoleam,saream..era foarte greu sa ii tin piept.

Dintr-o data aud o voce in capul meu.Era mama:

*-Scumpo,nu da semne ca vorbesti cu mine.Continua lupta si doar vorbeste prin vocea din capul tau.*

*-Bine mama..ce e asta?*

*-Este telepatie.Pot comunica si prin felul asta cu cineva.*

*-Mama..este foarte greu sa ma lupt cu el,nu ii pot tine piept.E prea puternic pentru mine.*

*-Ii poti tine piept,stiu ca poti face asta.Iti transmit niste putere de la mine.*

Atunci am simtit cum un val de energie ma loveste.Eram si mai puternica.

*-Tatal tau este pe drum.*

Dupa asta legatura dintre noi 2 a disparut.

-Hai ingerasule,nu mai poti?spune Hades razand.

-Defapt..te inseli.Eu chiar mai pot!spun in timp ce alerg inspre el.

Sar pe gard pentru a lua avant si ma arunc cu pumnul in fata.

Nu a avut timp de reactie,iar pumnul meu cu lumina s-a lipit de fata lui.S-a format o explozie si l-am aruncat cativa metri.Parea ca l-a afectat destul de tare..dar tot s-a ridicat.

Valuri negre de magie se formeaza in jurul lui,iar ochii lui devin albastri si luminau foarte ciudat.O nu...acum chiar ca incepe lupta..s-a enervat.

-Tu chiar credeai ca ma poti invinge.Proasta alegere ai facut.spune ranjind si se apropie de mine.

Am facut cativa pasi in spate..si m-am lovit de gard.Eram prinsa,exact ca in ziua in care s-a intamplat totul..

Am inchis ochii si deja stiam ce urmeaza.Cu cat se termina mai repede,cu atat mai putina durere o sa simt.

-Calmeaza-te..nu o sa te doara absolut...deloc!

In momentul acela Hades se opreste din ceea ce vroia sa faca si se holbeaza uimit la cer.

Era tata!Ajunsese!Zeus cobora pe Pamant pe un nor plutitor.

-Hades..nu ti-am spus sa stai la locul tau?

-Zeus..ce te auduce pe Pamant?Ai venit sa asisti la moartea fetei tale?

-Mai degraba la inchiderea ta in  Lumea Monstrilor!

-Haha..nu ma poti trimite acolo.As muri in prima secunda,monstrii aia sunt creati de mine si sunt foarte puternici.

-De ce sa nu te pot trimite?

-Pentru ca nu vrei sa mor!tipa Hades.

-Cine a zis ca nu vreau asta?

-Pai pana acum de ce nu am murit?

-Pentru ca eu te-am lasat sa traiesti.Dar pentru ca ai atentat la viata ficei mele..vei muri!spune si il loveste cu un fulger.

Batalia incepuse.Am fugit de acolo si m-am dus spre mama.Timpul inca era oprit..o bariera era acolo.

Am aruncat cu lumina pana bariera a disparut.Timpul pornise.

-Ugh!Inca nu esti moarta?spune Lexy nervoasa.

Dupa asta realizeaza ce se intampla.Zeus se lupta cu Hades,eu traiesc,mama era langa ea,iar ceilalti elevi o auzisera,inclusiv Zander.El nu stia ca Lexy ma vroia moarta.

-Adica..heh...surioara,ce ma bucur ca traiesti!spune si ma ia in brate.

O dezlipesc cu greu de mine si ii spun:

-Nu trebuie sa te prefaci.Toata lumea stie ca nu ma vrei in viata ta.

-Lexy!Pleaca de aici.spune mama nervoasa.

-Dar..

-Nu vreau sa mai aud nimic!Intra in liceu si nu iesi de acolo!

Aproba din cap si intra in liceu.

Love Between A Demon And An Angel Is Possible TooUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum