Tata se lupta cu Hades,iar eu stateam cu mama.Atena era si ea intr-un colt,ferindu-se de privirile noastre.Mama merge la ea si o ia de brat.
-Haide Atena,vino cu noi.Acum esti in siguranta.
-B..bine..
Oare ce se intamplase cu ea?Atena a fost mereu o razboinica..acum parea foarte speriata..
-Mama,ce s-a intamplat cu ea?
-Am fost tinuta captiva in Iad..l-am iubit pe Hades,deasta l-am avut pe Zander,dar de la un timp nu ma mai lasa sa merg in Rai,nu mai vorbea cu mine..era nervos tot timpul.
-Imi pare rau...spun si o iau in brate.
-E in regula.Acum ca a venit Zeus,ma simt in siguranta.spune zambind calduros.
Chiar imi pare rau de ea.Era de asteptat de la Hades..
-Acum trebuie sa il scoatem pe Zander de sub vraja lui..spun eu.
-Da..eu chiar vreau ca Zander sa fie cu tine,scumpo.spune Atena.
-Si eu..spun trista.
-Heeei..tine capul sus.O sa reusim sa il aducem pe Zander inapoi.
-Cu siguranta!Ajutam si noi!spune Malia cu Naty si Rebeca in spatele ei.
-Va multumesc fetelor.Dar cum o sa facem asta?
-Pai..in biblioteca sunt foarte multe carti de vraji..sigur trebuie sa contina una dintre ele si vraja asta.
Am plecat la biblioteca foarte repede in timp ce tata inca se lupta cu Hades.Eu,mama,Naty,Rebeca,Malia si Atena am intrat si am inceput sa rasfoim carti de pe rafturile cu carti de vraji.
A durat ceva pana am gasit ceva care sa ne ajute,iar atunci s-a intamplat.
O carte neagra a cazut de pe un raft in mainile mele.Titlul ei era "Vraji negre".O deschid curioasa si vad vraja.Chiar asta era!
-Am gasit!strig vesela.
-Super.spune mama.
-Ce scrie?spune Atena.
-Scrie ca este o vraja neagra.Doar Zeii o pot face.Nu scrie mai mult..decat ca se poate scoate persoana de sub vraja cu un sarut din iubire adevarata..
-Si de ce esti trista?spune Rebeca.
-Nu il iubesti pe Zander?spune Malia.
-Ba da..foarte mult..doar ca..daca nu merge?
-Nu iti face griji.Sigur o sa mearga.spune Atena.
-Exact.spune Naty.
Am iesit afara si ma uitam dupa Zander.Se pare ca lupta tocmai ce se incheiase.Tata deschide un portal si il arunca acolo pe Hades.
-Of..Hades..se pare ca a ales calea cea grea.
-Tata!spun si sar in bratele lui.
-Fata mea,nu ai idee cat de dor mi-a fost de tine.
-Si mie tata!
-Ati descoperit cum sa il aduci pe Zander inapoi?
-Da dar..cum de stiai?
-Aud totul.spune razand.
-Bine..acum o sa ma duc la el.
-Bafta!
-Multumesc!
Ma duc la Zander si se pare ca toti au disparut dintr-o data si am ramas decat noi 2 in curtea liceului.
-Zander..
-Da,Layla?Unde e Lexy?Imi e dor de ea.
Minunat..inca se gandea la Lexy..
-Stii..eu te iubesc..nu ti-am mai spus-o pana acum,iar acum sigur o sa uiti ca am zis asta..
-Ce?Cum adica ma iubesti?Cum adica o sa uit asta?Despre ce vorbesti?
Nu ii raspund.Ma apropii de el si il sarut.Nu se impotriveste.Simt cum isi pune mainile in jurul taliei mele si dupa imi spune in soapta.
-Si eu te iubesc Layla..
Am ramas asa ceva timp,iar dupa i-am povestit tot ce s-a intamplat.
CITEȘTI
Love Between A Demon And An Angel Is Possible Too
Dragoste| Dragoste | Dramă | Fantezie | Layla,este o fată normala de 16 ani,merge la un liceu normal..sau asa a crezut ea..părinții ei i-au ascuns un secret foarte mare.După ce aceasta este batjocorită la liceu pentru că este normală..apare el.Cel mai puter...