🚬MOTİVASYON🚬

28 3 0
                                    

Öncelikle hepiniz program'ıma hoşgeldiniz umarım bir umut ile tıkladığınız kitabımdan büyük başarılar ile çıkarsınız.🖤

Sabah akşam olmak üzere 30 günlük bir program ile karşınızdayım bu program ile birlikte saat 17:00'den sonra bir şey tüketmezseniz daha hızlı vereceğinize inanıyorum..

Unutmayın şimdi başlamazsak bir daha hiç başlayamayacağız bir umut ile geldin buraya boş insanlar için harcadığın 12 ayın için den sadece 1 ayı kendin için ayırmanı istiyorum "Sen böyle güzelsin boşver" diyen yellozları umursamıyoruz biz bir kere aklımıza koyduk ✊ elimizi sıktık o el başarana kadar açılmayacak..✊

Yoldan geçerken önünden geçen zayıf insanlara bakıp da "Keşke ben de onun gibi olsaydım" demeyi kes..

Sen onun gibi olmak istiyorsun ama başarmak için uğraşmıyorsun demek ki sen onun gibi olmayı hiç istememişsin o yoldan geçenlerin hepsi yiyip yiyip kilo almayanlar dan değil bunu kafana sokabilirmisin.

O yoldan geçen zayıf insanlar ağlayarak bir köşe de baktığın modeller "hiç bir zaman onun gibi olamayacağım" dediğin k-pop idolleri ellerini kollarını sallayarak öyle olmadı onlar başladılar ✊ belki senin gibi bir köşe de ağladılar belki de bir çok kez pes ettiler ama görüyoruz ki hepsi başarmış çünkü onlar pes ettikleri yerden ayağa kalkıp devam ettiler düşersen kalkmayı bileceğiz çünkü biz kalkmazsak onlar ezmeye devam edeceklerdi..

Bu hayatın kuralları vardı demek ki sen halla bu kuralları öğrenememişsin her şeyin bir karşılığı vardır bu dünya da ondan bir şey aldın mı o senden doyumsuzca alırdı yani sen bir şeyin karşılığını defalarca öderdin oyun oynamayı severmisin o zaman aç ellerini semaya bağır gök yüzüne zayıf bedenini iste o da senden ağır olan bedenini alsın oyunu başlatan dünya olmasın sen başlat sen bitir sen oyna sen hafifleyeceksin ve dünya senden ne aldığını bilmeyecek ağır yükü bırak dünyaya..

Bu dünyaya gülerek gelmedik ama mutlu olmakta bizim elimiz de özgüven nedir bilirmisin özgüven ve cesaret dünyanın en büyük mutluluğudur yol da yürürken bir türlü cesaret edip etrafındaki insanlara bakamazdın dışarıya çıkıp ta gezemezdin neden çünkü beynin de "Herkez bana bakıyor" diye bir söz takılıydı.

"Zayıfladığım da dünyanın en mutlu insanı olacağım" deme çünkü her şey zayıflamakla son bulmuyor zayıfladığın zaman bütün dertlerin bitecekmiş gibi geliyor ama hiç bir zaman öyle olmayacak..

Zayıfladığımızı gördüğümüz an daha çok daha çok zayıflamak isteyeceksiniz sadece sabr sadece hefes bize en çok azim ve sabr lazım ve biz sabr ederek kendi azmimiz ile kuvetleneceğiz siz de bunlardan birisiniz itiraz istemiyorum herkezin bir derdi var her derdin de bir dermanı var spor yapıp sebzeler ile doyurduğun karnından sonra bir de şükür etmeyi öğren çünkü ağlayarak yediğin sebzeleri ve yemekleri başkaları bulamıyor..

Ağla ağla ağla ağlaa ağlayarak bir şey kazanılmıyor hala bu söylediklerim motivasyonunu yükseltmiyorsa otur hiç bir şey yapma ama sana şunu söyliyeyimm "Yavaş ilerlemek hiç ilerlememekten daha iyidir"

İstediğin kadar pes et ama ayağa kalkmasını bileceksin bileceksin bileceksin..

Ayağa kalkmazsan gelir saçından tutar ben kaldırırım kalk lan ayağa hep sen mi kıskanacaksın içindeki şerefsiz ruhu sende çıkart dışarıya  çık lan sen de şerefsiz çatlatmaya patlatmaya şaşırtmaya "Hazırmıyız"

°•°Öncelikle kendine söz veriyorsun 1 ay boyunca pes etmek yok yok. Edersen cadaloz yazar gelip saçından sürükleyerek kaldıracak çok fazla canın karbonhidrat çekerse fazlaya kaçmadan yiyoruz ve yarın telefi ediyoruz..

Yemekleriniz: Sebzeli yemek lifli gıdalar olabilir fazla olmamak üzere yağlı yemekler de olabilir internetten sağlıklı atıştırmalıklar yapıp tüketebilirsiniz..

Nohut, kabak, yeşil mercimek, havuç haşlayarak tüketebilirsiniz sebzelerinizi haşlayıp yerseniz tok tutabilir..

İçecek olarak: Sade Türk kahvesi, her çeşit çay, tarçınlı su, limonlu su tüketebilirsiniz..

Detoks suyu ve ya zayıflama ilacı diye bir şey yoktur kendi iraden varken sağlığını riske atmak neden sen başarabildiğine inandığın sürece ne insanlar ne de söyledikleri umrun da olmasın sen başardığın da onlar kudurup sen şişmanken daha güzeldin diyecekler peki siz takacakmısınız.
'Öyle de çatlar öyle de patlarsın işte çulsuz yellozlar'

Kür olarak: Pek bir şey önermem ama yoğurt kürünün tadını çok seviyorum..

3-4 kaşık yoğurt,
1 çay kaşığı dolusu acı biber
1 yemek kaşığı limon suyu

Bunları karıştırıp tüketebilirsiniz.

Ve ya..

2-3 hurmayı yumuşayıncaya dek sıcak suda bekletip 2-3 kaşık yoğurda koyarak 1 çay kaşığı tarçın ilave edip te tüketebilirsiniz..

Unutmayalım 17:00' den sonra acıksak bile yemek YOK.

Hepimiz birimiz birimiz hepimiz için✊ bu el başarana dek açılmayacak..

HEPİMİZE HAYIRLI UĞURLU OLSUN..

•HEPİMİZE BAŞARILAR DİLERİMM BEN SİZİNLEYİM HEP BERABER BAŞARACAĞIZ

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

♧30 GÜNLÜK °•PROGRAM•° ♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin