-1-

318 11 46
                                    


"Artık benim kraliçemsin Soyeon"

Birkaç ay önce...

Bazen dünya fazla acımasız oluyor. Özelikle de bana karşı sanırım. Bazen herşeyin iyi gittiğini düşünürsünüz, mutlu ve huzurlu olursunuz. Kendi dünyanızda herşeyi toz pembe gördüğünüz an aslında sadece kendi hayal dünyanızda yaşadığınızı anlarsınız. Aslında herşeyin iyi gittiğini düşünen tek kişi sizsinizdir ve büyün hayatınız koca bir yalandan ibarettir.

Bende işte bunu birkaç saat önce anladım. Geç oldu, ama anladım sonuçta.

Benim bir suçum yok. Çok sevdiğim sevgilimin beni aldattığını nasıl anlayabilirdim ki? Aşk gözlerimi kör etmişti. Gerçi artık ondan eski sevgilim diye bahsetmeliyim değil mi?

Ama artık onu sevmiyorum. Birkaç saat önce onu başka bir kadınla yatakta yakaladığımda ondan sadece tiksinmeye başladım. Onca yıllık sevgi birden kaybolmuştu. Aşk bu kadar basit birşey miydi? Sevdiğin birisini bu kadar hızlı unutabilirmiydin? Sanmıyorum. Galiba ona gerçekten aşık değildim bile.

Ama kalbim ağrıyordu. Aldatılmanın verdiği acı çok büyüktü. Birkaç saatir içtiğim içki şişesinin sayısını saymayı bırakalı çok olmuştu. Ağlamaktan gözlerim büyük ihtimalle kıpkırmızıydı. 

Galiba hayatıma son vermenin zamanı gelmişti. Belki bunu daha erken yapmalıydım. Ailemin beni daha bir bebekken sokakta bıraktığı gün belki orda ölmeliydim.

Bu hayatta kimse beni istemiyor, tek inandığım şey olan aşk bile beni bulmuyor, artık bu dünyada yerim yok bence.

Oyl havalı bir şekilde kendimi bir binadan atacak değilim. Ağzıma birkaç hap atıp sadece bekleyeceğim.

Elimdeki hapları ağzıma götüreceğim anda bir ses duydum. Yanımda yaşlı bir kadın vardı. Ne ara buraya gelmişti? Galiba içki yüzünden halüsinasyon görmeye başlamıştım.

"Bu halin ne? Sana ne oldu kızım?"diye sordu yaşlı kadın. O kadar yaşlı görünüyordu ki doksanı geçmiştir bence.

"Eski sevgilim beni aldattı."dedim sesizce.

"Sırf bunun için kendini bu hallere sokmana gerek yok kızım, sadece zaman-"

Yaşlı kadın gülümseyerek konuştuğunda sözünü kestim.

"Tek istediğim şey birinin beni sevmesiydi. Bana aşık olmasıydı ve ne olursa olsun, sonsuza dek beni sevmesiydi. Başka hiçbirşey istemiyordum ama bu bile olmuyor. Eğer aşk yoksa benimde yaşamamın bir sebebi yok."

Dediğimde ciddiydim. Ailemden almadığım sevgiyi bir adamdan bekliyordum ve gerçek aşka olan inancım çok yüksekti.

Dediklerimle beraber yaşlı kadının yüzü korkutucu bir şekil aldı. Sanki beni azalıyordu.

"Dediklerime rağmen kendini yinede öldüreceksin, öyle mi?"

Az önce sesiz konuşan kadın birden üstüme bağırmaya başlamıştı. Gerçekten korkutucuydu.

"Evet. Kararım kesin"dedim emin bir sesle.

Kadın büyük kahkalar attı ve tekrardan bana doğru döndü. Delimiydi ne?

"Demek tek istediğin şey birinin sana aşık olması ve ne olursa olsun, sonsuza dek seni sevmesi, öyle mi?"

Az önce dediğimi tekrarlamıştı. Kadının derdi neydi bilmiyorum ama önemli değil, birazdan öleceğim zaten. Kafama takmayayım.

Kafamı olumlu olarak salladığımda devam etti.

"Istediğin şey gerçekleşecek, o çok istediğin şey nasıl birşeymiş kendi gözlerinle göreceksin."

Eternal Love|KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin