🕊️

31 5 0
                                    

Herkese merhaba

Ne yazık ki buraya gelme sebebim yeni bölümü yüklemek değil. 2 hafta önce ablamı bir kazada kaybettim. Herşey o kadar ani oldu ki. Şu an herşey benim için hâlâ çok zor. Aramızda sadece iki yaş vardı, o benim sadece ablam değil tıpkı ikizim, en yakın arkadaşım, en sevdiğim kişi idi. Onu şimdiden çok özlüyorum...

BTS'den biası Taehyung'u. Bu kitabı sırf onun için yazmaya başladım. Her bölümü heyecanla beklemesini o kadar iyi hatırlıyorum ki. Bazen yeni bölüm atmam için beni zorluyordu hatta. Keşke o zaman daha fazla bölüm atsaydım...

Her bölüme yüzlerce yorum yapardı. Ondan sonra oturup birlikte hikaye hakkında sohbet ederdik, teorilerini dinlerdim.

Ama artık o yok. Şimdi kim bölümü atar atmaz hemen o küçük yıldıza basacak? Kim bölümü hemen okuyup yorumlar yapacak? Kim beni yine bölüm atmaya motive edecek?

Açıkçası bu kitabı çok severek yazıyordum ama anladım ki onun o mutlu hâlini görmek beni daha çok motive ediyormuş. Peki şimdi bu kitabı onun için başlamışken devam ettirmenin bir anlamı var mı?

Okuyanlar var elbet, ama oy atan yorum yapanların sayısı o kadar az ki değer mi bilmiyorum.

Birdahaki bölümün yarısına kadar yazmıştım bile. Hatta o kazanın olduğunu gün bile yazıyordum. Şimdilik notlarımda. Ne yapacağımı kafamı toparladığımda karar vereceğim.

Sizden ricam ablamın hayrına bir dua, Fatiha veya başka süreler okumanız. Okuyanlardan Allah razı olsun.

Merak edenler için buraya ablamın hesabını koyuyorum. shiningtatae

Bu kitabı ilk bölümü attığım gün o da bir kitap yazmaya başlamıştı. Orada baş kararkter de benim biasım Yoongi :) Dahada ilgi toplayan bir tepki kitabı da var. Onu yazarken o kadar çok eğleniyordu ki. Verdiği emeğin karşılığını da aldığında çok mutlu oluyordu, tüm o yorulmlar, okunmalar... Bu kadar ilgi ve sevgi gösterildiği için onun adına çok mutluyum.

Kendinize iyi bakın, yakınlarınızla bol bol vakit geçirin. Demek ki ölüm sadece yaşlılara yakın birşey değilmiş.

Canım ablam. Seni çok seviyorum. İnşallah ahirette buluşuruz. O günü sabırsızlıkla bekleyeceğim ❤️🫶

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eternal Love|KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin