-13-

82 7 115
                                    

Uzun zamandır yeni bölüm yazmadığım için (sorry 😣) belkide bazılarınız hikayenin bazı yerlerini unutmuştur yani size tavsiyem son bölümü yada son iki üç bölümü tekrar okumanız. Eğer yinede yeni bölümü okurken hatırlamadığımız için anlamadığınız şeyler varsa yorumlarda sorabilirsiniz.

Iyi okumalar ♡

Soyeon

Mektubu açıp okumaya başladım.

"Festival günü yapacak birşeyim yok. Bu yüzden belkide akşam birlikte zaman geçirebiliriz diye düşündüm. Gelip gelmemek sana kalmış. Meydanın ortasında olan büyük ağacın orada bekliycem."

Hala şaşkındım, sadece bana mı öyle geliyordu yoksa Tehyung benimle date mi yapmak istiyordu? Yani demek istediğim, neden basit bir buluşma için bir mektup yazmıştı ki?

Ahhh. Herneyse. Bunu neden yaptığını bilmiyordum ama sevinmiştim. Birkaç zamandır iyi arkadaş olmuştuk ve onunla zaman geçirmeyi seviyordum. Benimde yapacak pek birşeyim yoktu o gece yani sorun olmazdı herhalde.

Birkaç saniye sonra Youra geldi ve birlikte sohbet edip uyuduk.

•••

Sabah, daha doğrusu öğlen, biraz geç kalkmıştık. Tüm gece Youra ile beraber gülüp eğlendik yani neden hala yorgun olduğumu anlıyordum.

Yine Youra'nın ısrarları üzerine tüm öğleden sonrayı giyinmeye ve süslenmeye harcamıştık. Youra normalde pek süslenmezdi ama özel günlerde özelikle beni süslemeyi bayılırdı. Tabi benimde hoşuma gitmediği söylenemezdi.

Akşam olunca Taehyung'un yanına gittim. Dediği gibi ağacın orada bekliyordu. Bugün sanki baya özenli duruyordu. Saçı falan değişikti sanki. Daha fazla beklemeden yanına gittim.

"Burdayım!"

Taehyung bana doğru döndü. Şaşırmış görünüyordu.

"Neden bu kadar şaşırdın?"diye sordum.

"Geleceğini düşünmüyordum, geç kaldın sonuçta."dedi umursamaz bir tonda. Masalardan birine oturdu.

"Neden gelmeyeyim ki? Hem geçte kalmadım bir kere!"

"Herneyse, güzel olmuşsun."dedi kafasını çevirerek.

Birden kızarmaya başlamıştım, normal bir iltifattı, neden bu kadar tepki gösteriyordum ki?

"Cidden, teninin rengi o kadar hızlı değişiyor ki, kendini görmen lazım hahaha!"

Taehyung benimle dolga geçerken birden arkamızdaki adamların konuşmalarını duymaya başladım.

"Ya! Şu adam kardeşini öldüren prense benzemiyor mu? Neydi adı, neydi adı...dilimin ucunda..."

"Evet evet haklısın! Kesin o, ismi....ha evet, prens Taehyung!"

"Hangi yüzle halkın arasına karışıyor acaba? Birde gülüyor. Cidden kardeş katili olan birisinin mutlu olma gibi bir hakkı var mı?"

Eternal Love|KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin