Intro

1.6K 56 0
                                    

{ Zawgyi }

(  အရင္ကေရးတင္ထားတဲ့ acc ကဝင္လို့မရေတာ့လို့ ဒီမွာျပန္တင္ထားတာပါ )

''ငါမင္းကိုမုန္းတယ္...မဟုတ္ဘူး..
မုန္းမွျဖစ္မယ္... မုန္းကိုမုန္းရမယ္...

ဒါေပမဲ့...က်ြန္ေတာ့္နွလံုးသားက က်ြန္ေတာ့္အသိစိတ္ကိုအျမဲအနိုင္ယူေနတယ္...''

💔ငါမင္းကိုမုန္းတယ္💔

ဒီစကားကိုက်ြန္ေတာ့္ရင္ေတြအကြဲခံျပီးေျပာခဲ့တယ္..
ဒါေပမဲ့..မင္းကိုခ်စ္လြန္းလို့ေျပာခဲ့တယ္ဆိုတာကိုေတာ့သိေစခ်င္တယ္....
                                    Kim TaeHyung

''Taeအေပၚကိုယ္ခြင့္မလြႊတ္နိုင္တဲ့အျပစ္ေတြလုပ္ခဲ့တာကိုယ္သိတယ္... Taeေပးတဲ့အျပစ္ဒဏ္ကိုခံယူဖို့ကိုယ္အဆင္သင့္ပဲ...

ဒါေပမဲ့..ကိုယ့္ကိုေတာ့မမုန္းလိုက္ပါနဲ့...
  ကိုယ့္ေဘးကေနေတာ့ထြက္မသြားပါနဲ့...
     ကိုယ့္နဲ့အတူအျမဲေနေပးပါ...ကိုယ္ေတာင္းဆိုတာပါ......''
                                     Jeon JungKook

                   ''ကိုယ့္ေဘးကေနဘယ္ေတာ့မွထြက္မသြားပါနဲ့....ကိုယ့္ေဘးမွာပဲအျမဲေနေပးပါ''
                    ''Don't Leave Me~
                                                 Stay With Me"

🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰

WPမွာပထမဆံုးေရးတဲ့ficေလးပါ💜
ဖတ္ျပီးေဝဖန္ေပးျကပါဦးေနာ္😘😘

Thank you All😘🙏💗
#Kira




{ Unicode }

( အရင်ကရေးတင်ထားတဲ့ acc ကဝင်လို့မရတော့လို့ ဒီမှာပြန်တင်ထားတာပါ )

''ငါမင်းကိုမုန်းတယ်...မဟုတ်ဘူး..
မုန်းမှဖြစ်မယ်... မုန်းကိုမုန်းရမယ်...

ဒါပေမဲ့...ကျွန်တော့်နှလုံးသားက ကျွန်တော့်အသိစိတ်ကိုအမြဲအနိုင်ယူနေတယ်...''

💔ငါမင်းကိုမုန်းတယ်💔

ဒီစကားကိုကျွန်တော့်ရင်တွေအကွဲခံပြီးပြောခဲ့တယ်..
ဒါပေမဲ့..မင်းကိုချစ်လွန်းလို့ပြောခဲ့တယ်ဆိုတာကိုတော့သိစေချင်တယ်....
                                    Kim TaeHyung

''Taeအပေါ်ကိုယ်ခွင့်မလွှတ်နိုင်တဲ့အပြစ်တွေလုပ်ခဲ့တာကိုယ်သိတယ်... Taeပေးတဲ့အပြစ်ဒဏ်ကိုခံယူဖို့ကိုယ်အဆင်သင့်ပဲ...

ဒါပေမဲ့..ကိုယ့်ကိုတော့မမုန်းလိုက်ပါနဲ့...
  ကိုယ့်ဘေးကနေတော့ထွက်မသွားပါနဲ့...
     ကိုယ့်နဲ့အတူအမြဲနေပေးပါ...ကိုယ်တောင်းဆိုတာပါ......''
                                     Jeon JungKook

                   ''ကိုယ့်ဘေးကနေဘယ်တော့မှထွက်မသွားပါနဲ့....ကိုယ့်ဘေးမှာပဲအမြဲနေပေးပါ''
                    ''Don't Leave Me~
                                                 Stay With Me"

🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰🐯🐰

WPမှာပထမဆုံးရေးတဲ့ficလေးပါ💜
ဖတ်ပြီးဝေဖန်ပေးကြပါဦးနော်😘😘

Thank you All😘🙏💗
#Kira

DON'T LEAVE ME { Completed }Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang