Hatalmas nevetés közepette érkeztünk meg a backstagebe, ahol már ott várt ránk Zayn, apukám és Simon is.
- Ez egyszerűen HATALMAS volt!! - kiáltottam, majd a srácokkal tökéletesen egyszerre vetettük rá magunkat Zaynre.
- Eszméletlenül büszke vagyok rád fiam! Hatalmas pácból mentettél ma ki minket és nem is akárhogyan!! - mondta apukám, mire otthagyva a többieket szorosan megöleltem őt.
- Én is köszönetet szeretnék mondani! - kezdte Simon, mire elengedtem apát és illedelmesen kezet fogtam vele.
- Igazán nincs mit, élmény volt. - mondtam miközben boldogan néztem a srácokra.
- Ritka az ekkora tehetség mint te, és ha a fiúk nem bánják és esetleg érdekel téged, lenne számodra egy különleges ajánlatom. - mondta, mire zavartan bólintottam egyet majd kérdőn néztem a srácokra, viszont ők sem tudtak többet. - Láttuk, milyen otthonosan mozogsz a színpadon a fiúk társaságában, és ha nem tévedek ők is remekül érezték magukat a te társaságodban. - ekkor a srácokra nézett, akiknek széles mosolyra húzódott a szájuk. Ők már tudták, mit akar Simon mondani nekem viszont továbbra sem volt ötletem. - A közösségi oldalaid egy este alatt egyszerűen felrobbantak, ezzel együtt az enyém is. A rajongók már most rendíthetetlenül követelnek téged, én pedig képtelen vagyok ennyi embernek ellenkezni. Tudnod kell, ezelőtt meg sem fordult volna ilyen a fejemben, a mai is egy kivételes eset. Harry Edward Styles. Csatlakoznál a One Directionhöz ötödik tagként? - tette fel végül a kérdést, mire a srácok hangosan ordítottak fel, apum szemei könnybe lábadtak, én pedig konkrétan lefagytam és egy hang sem jött ki a torkomon. - Természetesen nem szükséges most rögtön válaszo- kezdte Simon mire félbeszakítottam.
- Vállalom - mondtam ki hirtelen, mire a srácok egyszerre ugrottak a nyakamba.<<<<<<<<<<
Így vált a régi életem egy éjszaka lefolyása alatt lényegében semmivé. Mikor hazaértünk anyukám a boldogságtól sírva ölelt át, alig tudta elhinni ami éppen körülöttem zajlik. Nagyon örült a sikeremnek, az egyetlen kikötése az volt, hogy egyelőre koncentráljak az érettségire, azután pedig úgy alakíthatom a jövőm ahogy csak szeretném.
Ez így is történt. Június második hetében sikeresen leérettségiztem, majd hivatalosan is a One Direction tagja lettem. Aláírtam a különböző szerződéseket, majd beköltöztem a srácok közös lakásába, ami innentől kezdve az enyém is volt. A költözés napján a szüleim és a hugom velem együtt sírtak, ennek ellenére egy pillanat erejéig sem fordult meg a fejemben, hogy bár ne fogadtam volna el ezt a lehetőséget. A srácok rekordidő alatt fontos részévé váltak az életemnek, a fanokról nem is beszélve, akiktől már a koncert estéjén felrobbant az összes létező közösségi oldalam. A követéseim száma közel ezerszeresére nőtt, fanoldalaim lettek, és nem utolsó sorban, shipelni kezdtek Louis Tomlinsonnal.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ők nem tudnak rólunk - Larry Stylinson Fanfiction (befejezett)
FanficA 18 éves Harry Styles fiatalabb hugával és barátnőivel a One Direction nevű nagysikerű fiúbanda koncertjére igyekszik, mit sem sejtve arról, hogy egy éjszaka alatt 180°os fordulatot vehet az élete.. 2021. Március 13. - larry 1.💚 2021. Március 20...