- Haaazz siess!!! Nem késhetünk el! - kiáltozott Gemma konkrétan a bejárati ajtóból, aki természetesen a megbeszélt idő előtt már egy órával indulásra készen állt.
- Gemma, ők is csak egy óra múlva érkeznek a helyszínre, bőven van időnk! - a hugom erre csak sóhajtott egy hatalmasat, majd hallottam ahogy nagy puffanással leveti magát a kanapéra.
Apukánk koncertszervező, ebből kifolyólag a legtöbb itteni koncira fix helyünk van. Így volt ez most is. Már jó ideje hallgatom Gemma áradozását a One Directionről, nem mellesleg annyit hallgattatja velem a számaikat, hogy a dalszövegek 90%át már én is fejből tudom. Oké, meg kell mondjam néhány számuk még egészen be is jön, de ezt sosem vallanám be neki, úgyis tudja magától. A lényeg viszont, hogy a banda ma este 6tól itt Londonban ad egy szabadtéri koncertet. Apa elintézte Gemma néhány barátnőjének is a helyet, illetve a koncert előtt még a backstageben is találkozni fognak a 4 kb velem egykorú sráccal. Ettől persze a hugom teljesen oda van és percenként kérdezgeti, hogy mikor indulunk. Hozzátenném, az én eredeti tervem az volt, hogy ezt az estémet is a többihez hasonlóan, nyugiban töltöm, viszont apának dolgoznia kell így végül felajánlottam, hogy majd én viszem-hozom a lányokat.
- Ebben nem jöhetsz! - mondta a hugom elképedve mikor meglátott kilépni a fürdőből a szürke melegítőmben és itthoni pólómban.
- Jaj dehogy megyek ebbe - nevettem el magam, mire látszólag megnyugodott - Megyek felöltözök, szólj a lányoknak hogy egy 15 perc és megyünk értük! - a hugom bólintott és már tárcsázta is a barátnőit, én pedig megcéloztam a szekrényemet. Nem vaciláltam sokáig, felkaptam egy fehér pólót egy szűk fekete farmerommal, göndör tincseimet rendezetlenül hagytam, majd nem sokkal később már indulhattunk is.<<<<<<<<<<<
-Kiért megyünk először? - kérdeztem mihelyst beszálltunk a kocsiba.
-Oliviáért, utána Diana, majd Carolina - válaszolta, nekem pedig hirtelen elkerekedtek a szemeim.
-Ahjj nem lehet igaz, Carolina is jön? - a hugom erre csak hangosan felröhögött, pont úgy, mint aki teljesen jól szórakozik a helyzetemen.
-Hagyd mááár - nevetett majd megpaskolta a vállamat és belemerült a telefonjába.
Gemma 4 évvel fiatalabb nálam a barátnőivel együtt, amivel nincs is semmi problémám mivel olyan mintha lenne 3 másik hugom is, Carolina nővérével azonban már akadnak kisebb nagyobb gondjaim. Tay az exem, ő volt az első barátnőm, aztán nem sokkal a szakításunk után rájöttem, hogy nagy valószínűséggel ő volt az utolsó is. Már egy éve együtt voltunk viszont valamiért nem éreztem magam komfortosan ebben a kapcsolatban, ezért szakítottam vele. Utána bármikor elkezdett alakulni valami egy lánnyal és felmerült a kapcsolat lehetősége én elmenekültem. Ez volt két éve, ekkor tudatosult bennem, hogy meleg vagyok, Tay viszont azóta is tántoríthatatlan. Folyamatosan Carolinán keresztül üzenget nekem, vagy felhívja és egész egyszerűen megkéri, hogy adja ide nekem a telefont,úgyhogy csak reménykedni tudtam, hogy ezúttal nem történik majd semmi ilyen.
- Harry! HARRY! - gondolatmenetem Gemma folyamatos szólongatása és bökdösése szakította félbe - már 3 házzal túlmentél.
- Basszus, bocs, kicsit elgondolkodtam - válaszoltam majd visszatolattam Oliviáék házához. Beszállt a hátsó ülések egyikére majd a hugommal együtt kezdték tervezgetni, hogy melyik dalnál melyik srác fog nekik énekelni, hogy hívják fel őket a színpadra, és ezt annyiszor játszották el ahányszor felvettünk valakit. Fél órán belül már négyen visongattak a kocsiban, hárman a hátsó ülésen, Gemma pedig mellettem.
-És akkor Louis Tomlinson a szóló részénél kiszúr engem a tömegben... - kezdte a saját sztoriját Diana, mire Carolina félbeszakította.
-Nemnem, Louis az enyém, abban maradtunk, hogy neked Zayn kell!!
-Maradjatok már, a teszt azt hozta ki Louis az én barátom!! - szállt be a vitába Gemma, amire már én is felkaptam a fejem.
- Melyik az a Louis? - kérdeztem kíváncsi tekintettel, mire Olivia mutatott egy képet róla, én pedig hitetlenül felnevettem.
Mindannyian kérdőn néztek rám, mire végre sikerült abbahagynom a nevetést és magyarázatot tudtam adni a hirtelen jött rohamomra.
- Lányok, ez a srác tuti, hogy meleg!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ők nem tudnak rólunk - Larry Stylinson Fanfiction (befejezett)
Hayran KurguA 18 éves Harry Styles fiatalabb hugával és barátnőivel a One Direction nevű nagysikerű fiúbanda koncertjére igyekszik, mit sem sejtve arról, hogy egy éjszaka alatt 180°os fordulatot vehet az élete.. 2021. Március 13. - larry 1.💚 2021. Március 20...