Medya 1:Ateş Barın Sarsılmaz
Medya 2:Derya Ürkmez-Bana Bırak
"Kaza""Senin yerin benim yanım olsun istedim."
Sabah uyandığında işe geç kaldığını fark etmişti.Aniden yataktan kalkarak hazırlanmaya başladı.Zaten geç kalacağı kadar kalmıştı daha fazla oyalanmak istemiyordu.Beyaz triko bir kazak ve siyah kot pantolonu eline alarak hızlıca giydi daha sonra siyah şişme montunu ve siyah topuklu botlarını da giyince hazırdı.
Koşarak evde çıkmıştı.Taksiyi arayıp gelmesini bekleyemezdi bu yüzden koşarak ana caddeye gitmeye başladı.
Uyandığı andan itibaren hiç telefonuna bakmamıştı acaba birileri onu aramış mıydı?
Telefonunu dün gece uyumadan önce sessize almıştı,kendisine hakaret etmeye başlamıştı.
Ana caddeye inmişti şimdi tek yapması gereken karşı kaldırıma geçip taksiye binmekti.Parasını çıkarmak için elini çantasının içerisinde gezdirirken karşı kaldırıma geçmek için adımlarını atmaya başlamıştı.
Dördüncü adımını attıktan sonra sol taraftan gelen araba kendisine çarpmıştı.
Başı yere çarptığı anda duyduğu o ses, duyduğu son ses olmuştu....
Dün gece eve bıraktığı andan itibaren Çisem'den haber alamayan Ateş Barın sinirle odada volta atıyordu.
Israrla aramaya devam ediyordu,bu araması da cevapsız kalınca telefonu elinde sıkmaya başladı.
"Allah kahretsin!"
Kapının açılma sesini duyunca olduğu yerde durup açılan kapıya baktı.
"Abi,yenge evde değilmiş.Bizim çocuklar eve gidip annesine sormuş."
Gözlerini kapatarak sakinleşmeye çalışıyordu.Aniden gözlerini açarak bağırmaya başladı.
"Hemen!Hemen nerede olduğunu bul!"
Elinde sıktığı telefonu huzura kavuşturduktan sonra tekrar aynı numarayı aradı.
Çalıyor...
Çalıyor...
Çalıyor...
"Alo"
Korku,merak ve öfke duyguları yüzünden sesin Çisem'e ait olmadığını anlamamıştı bile.
"Neredesin Çisem!Neden cevap vermiyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARIN [ MAFYA SERİSİ-1 ]
Teen FictionAteş Barın & Çisem🗝 Mahallenin lideri olan Ateş Barın Sarsılmaz ile Çisem Öztürk'ün aşkına siz de şahit olmak ister misiniz? Bir erkeğe en çok yakışan şey merhamettir.Peki ya bu hikayedeki erkek sadece tek bir kişiye merhamet gösteriyorsa? • O maha...