bölüm sekiz-kıskançlık

23.7K 815 245
                                    

Medya: Çisem Öztürk

Medya: Çisem Öztürk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kıskançlık"

"Yüreğinde hisset beni,ben hep seninleyim"

Sabah nedenini bilmediği bir şekilde enerji dolu uyanmıştı.Hazırlıklarını yaptıktan sonra işe gitmişti.

Akrep ve yelkovan 15:23'ü gösterirken gözü restorantın önünde duran arabalara kaymıştı.

Normalde çok önemli misafirler olmadığı sürece bu kadar çok araba gelmezdi.

Arabalardan inen adamlar,kapıyı iterek içeri girmişti.Servis yapmaya hazırlanan garsonun omzunu tutmuşlardı.

"Ateş nerde?"

"Ateş Bey yok,onun yerine Çisem Hanım var."

Birşeylerin ters gittiğini anlayan Çisem,yerinden kalkmıştı.Adam ve garsonun yanına gelince garsona devam etmesini söyledi.

"Buyrun,müdür Çisem Öztürk ben.Sorun nedir?"

Karşısındaki adam alaylı bir şekilde kendisini süzüyordu.Bu durumdan rahatsız olduğu için adamı omzundan geriye doğru itelemişti.

"Beyefendi!Sorununuzun ne olduğunu söyleyin ya da çekip gidin!"

Karşısındaki adam hafif kel,göbekli ve orta boylu biriydi.

"Fazla cesaretli ve hırçın,sevdim seni güzel kız."

"Ya siz çıkın ya da biz çıkaralım?"

Çisem'in havadaki elini tutarak aşağı indirmişti.

"Ateşle sizi yan yana görüyoruz sürekli.Belli memnun ediyorsun onu.Bi-"

Adam lafını tamamlayamadan içeri giren Ateş Barın, adamı kendisine doğru çekmiş ardından diz kapağının olduğu yere vurarak yere düşmesini sağlamıştı.Diz çöken adamın karşısına geçip elleriyle adamın çenesini sıktı.

"Bana bak piç! Kendini bir bok zannederek geliyorsun mekanına yetmiyor bir de canımın canını sıkıyorsun! Seni öldürürüm lan,seni öldürürüm!"

Adam hala ısrarla gülüyordu.Adamın yüzüne attığı birkaç yumruk ve vücuduna attığına birkaç tekmeden sonra tekrar konuşmuştu.

"Senin ve senin gibi baş kaldırmaya çalışanların o başını keserim! Anladın mı beni?!"

Karşısındaki adam başıyla onaylamıştı.

"Piyon olarak kullandılar olum seni.Tabi yemiyor götleri,itlerini yolluyorlar!Bu iş burada bitmedi pezevenk,seninle daha çok görüşecez!"

Kapıdaki adamlarına yerdeki adamı işaret ederek almalarını istedi.Adam ve yandaşları dışarı çıkarılınca Ateş Barın üstünü düzeltti.

BARIN [ MAFYA SERİSİ-1 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin