bölüm on yedi-tehlikeli işler

16.5K 782 324
                                    

Medya:Ateş Barın Sarsılmaz

"Tehlikeli İşler"

"Gel kaybol yüreğimde,biri sorarsa 'evinde'derim."

"Sahibin kim dedim sana!"

Sert ve gür sesi deponun duvarları arasında yayılmıştı.

Birkaç gündür aralarında bir köstebek olduğunu fark etmişlerdi ve adımlarını daha dikkatli atıyorlardı.Bugün aralarındaki köstebeğin bulunmasıyla soluğu depoda almışlardı.

"Abi yok öyle birşey s-"

Karşısındaki sandalyede eli kolu bağlı oturan adamın konuşmasına izin vermeden sağ eliyle güçlü bir tokat atmıştı.

Adam çene kemiğinin çıktığını düşünürken sol yanağı da Ateş Barın Sarsılmaz'ın tokatıyla tanışmıştı.

"Sahibin kim?!"

Adam cevap vermeyince artık başlaması gerektiğini fark etmişti.Uzun masanın üzerinde çeşit çeşit bıçak ve daha fazlası vardı.

Aralarından bir tanesini seçerek yüzündeki sinsi gülümseme ile sandalyede bağlı olan adama dönmüştü.

"Sana sahibini söylemen için üç kere şans verdim,"

Bir eliyle bıçağı tutarken diğer eliyle bıçağın üzerinde parmaklarını gezdiriyordu.Yavaş bir şekilde bakışlarını bıçaktan ayırarak sandalyedeki adamın bakışları ile buluşturdu.

"Sen hak etmedin."

Adamlarından biri olan Serhan,adamın sağ kolunu özel yapım olan sandalyenin kol koyma yerine bağlamıştı.

Ateş Barın,adamın kolunun derisini bıçakla yüzerken tek bir acıma duygusu hissetmiyordu.

O, bazı insanlara şans bile tanımazdı.Uzun bir süredir bünyesindeki Çisem'in etkisiyle bu kadar sakin ve iyi biriydi.

Eski Ateş'i mumla aramaya başlayacakken tekrar yeraltına dönmüştü.

Bir süre daha adamın bedeni ile oynadığı zevkli oyunun sonunda adamın verdiği isim ile depoyu terk etti.

Ellerine ve kıyafetlerine bulaşan kan izlerini görünce hiçbir tepki vermemişti.Çok çok uzun bir süre önce bu duruma alışmıştı.

Serhan'ın getirdiği havlu ile ellerini sildikten sonra havluyu Serhan'a fırlatmıştı.Havluyu havada yakalayan Serhan'ın omzunu sıkmıştı.

Dövme yaptıkları günün üzerinden iki hafta geçmişti,herşey yolundaydı.İlk hafta araları tam olarak iyi olmasa da ikinci hafta herşey istedikleri gibi gidiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BARIN [ MAFYA SERİSİ-1 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin