Medya 1:Belinay Akar
"Yüzleşme"
"Sen benim canıma karışmışsın..."
Ateş Barın konuşmak için defalarca mesaj atmıştı ama cevap bulamamıştı.Günlerdir uykusuzluğa dayanamayan bedeni bu sabah kendini serbest bırakmıştı.
Yirmi dakikalık bir uykunun ardından telefonunun bildirim sesi ile gözlerini açmıştı.
Bedeninin bolca uykuya ihtiyacı vardı ama biliyordu ki tekrar uyuyamazdı.
Yan tarafına koyduğu telefonu parmak uçları ile çekiştirerek almıştı.Sağ eliyle gözlerini ovalarken telefonun kilidini açmıştı.
Mesajın Çisemden geldiğini görünce hızlıca yatakta oturur pozisyona gelmişti.
Gönderen:Canım
Bir saat sonra senin mekanında buluşalım.Hızlı bir şekilde mesaja karşılık vermiş hazırlanmak için yataktan kalkmıştı.
Ateş Barın hazırlanırken Çisem de dolabının önünde giyeceği kıyafeti seçmeye çalışıyordu.
Desenli bir crop ve bel kısmı detaylı bir pantolona karar verdikten sonra siyah ceketini de dolaptan almıştı.
Yarım saatinin kaldığını görünce evden çıkmıştı.Çisem ile eş zamanlı olarak Ateş de evden çıkmış mekana gitmek için arabasını çalıştırmıştı.
...
Çisem'den önce gelen Ateş Barın mekanın boşaltılmasını istemişti.Kapanmasına az kaldığı için birkaç kişi tek vardı.Onlar da hızlıca yemeklerini yedikten sonra mekandan ayrılmıştı.
Duran taksiden inen Çisem ile kalp atışları hızlanmıştı.Onun için uzun bir süre sayılacak zaman diliminde Çisem'i görmemişti.
Çok özlemişti,çok...
Karşısındaki sandalyenin çekilmesi ile kendisine gelmişti.
"Hoşgeldin birtanem."
Birtanem kelimesini duyan Çisem,alay edercesine gülmüştü.
"Konuşalım,gideceğim."
Çisem'in oturmasıyla Ateş Barın'ın daha önceden istediği Çisem'in en sevdiği kahve gelmişti.
"Konuşalım."
"Arkamdan birşeyler planlamanız... Açıkçası beklemediğim bir durumdu.Bir tarafta- sevdiğim mi yoksa sevmeye çalıştığım adam mı demeliyim bilmiyorum gerçi adam mı onu da bilmiyorum ama.Bir taraf da dost dediğim kişiler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARIN [ MAFYA SERİSİ-1 ]
Teen FictionAteş Barın & Çisem🗝 Mahallenin lideri olan Ateş Barın Sarsılmaz ile Çisem Öztürk'ün aşkına siz de şahit olmak ister misiniz? Bir erkeğe en çok yakışan şey merhamettir.Peki ya bu hikayedeki erkek sadece tek bir kişiye merhamet gösteriyorsa? • O maha...