bölüm altı-Duru bebek

26.1K 927 194
                                    

Fotoğraf:Çisem'in giydikleri
Şarkı:Dolu Kadehi Ters Tut-Aldattın Mı?

Fotoğraf:Çisem'in giydikleriŞarkı:Dolu Kadehi Ters Tut-Aldattın Mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Duru bebek"

"Benim gökyüzüm senin gözlerinden ibaret..."

Ateş Barın, itirafından sonra arkasına bile bakmadan gitmişti.

Çok mu erken söylemişti?

Senelerdir bu zamanı bekliyordu.Bir süre sonra erken olmadığına karar verdi.

İçi rahattı.

O günün üstünden bir hafta geçmişti.İlk gün Çisem gelmeyeceğini Belinay'a söylemişti.Belinay da Ateş'e haber vermişti.

Dün doğan Duru bebek için bugün tüm mahalleye yemek verilecekti.Sabahtan restoran kapatılmış mahalledekiler için yemek yapılmıştı.

İtirafın yapıldığı günden sonra hiç karşılaşmayan Çisem ve Barın da bugün Duru bebek vesilesiyle bir araya gelecekti.

"Bir insan neden çıkarsız bir şekilde birine yardım eder?" bu sorunun cevabını bulmuştu Çisem.

Her zaman aklında olan bu soruya cevabını o itiraf sayesinde bulmuştu.
Günlerdir işe gitmiyordu.Barınla karşılaşma cesaretini bulamıyordu.Ama dün dünyaya gözlerini açan Duru bebek,adeta herşeyi baştan yazmıştı.

Bu mahallede dünyaya gözlerini açan her yeni bebek için bir kutlama yapılırdı.Bu zamana kadar her zaman evlere yemekler gönderilmişti.

Bu sefer herkesi neden restoranta davet ettiğini anlayabiliyordu.

Açık açık benden kaçamazsın diyordu.

Günlük birşeyler giymişti.Babası da bugün onlarla geleceği için taksi felan çağırmamışlardı.

Belinay bugün yemekler yapılırken kontrol ettiği için 15-20 dakika önce eve gelebilmişti.Nurseli,annesi ve babası önceden gitmişti.Belinay daÇisem ve ailesi ile gidecekti.

Beyaz bir crop,siyah dar kot pantolon ve siyah-beyaz kareli bir gömlek ceket giyerek bekletmemek için hemen evden çıkmıştı.

İki dakika sonra Çisemgil gelince arka koltuğa-Çisem'in yanına- oturdu.

...

Annesiyle babası masaya oturduktan sonra Çisem ve Belinay da arka tarafa geçmişti.

"Bir şey sormak istiyorum ama nasıl soracağımı bilmiyorum."

Çisem durup Belinay'a döndü.

"Sor bakalım."

"Günlerdir işe gelmedin.Bi sorun mu var?"

BARIN [ MAFYA SERİSİ-1 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin