bölüm üç-yeni restoran

33.1K 1.1K 215
                                    

"Yeni restoran"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yeni restoran"

"Özledim diyememiş de 'göğnüm hep seni arıyor.Neredesin?' demiş Neşet Ertaş."

Yaz yerini sonbahara bırakmak üzereydi.Gündüz pek fark ettirmese de geceleri fark ettiriyordu.

Herkes uyuduktan sonra kitabını ve kahvesini almış balkona gelmişti.Düşünceli olduğu zaman kendisini balkonuna atardı.Havalar çok soğuk olduğu zaman saatlerce balkonda oturamasa bile balkona çıkar birkaç dakika nefes alır tekrar içeri girerdi.

Bu gece aklında olan isim,Ateş Barın Sarsılmaz,Çisem'i çok düşündürüyordu.

Sokaktaki sessizliği bozan kişi ile kafasını kitaptan kaldırmış sokakta göz gezdirmişti.Sokağın başındaki genç çocuğu izlemeye başlamıştı.

Böyle seslere alışkın biriydi.Ama izlemeden de duramıyordu.

Bu sefer de genç çocuğun telefonunun zil sesi duyulmuştu.

"Efendim Ateş abi."

Duyduğu isim ile bu konuşma daha çok dikkatini çekmişti.

"Evet abi,dediğin gibi kimseye görünmeden kapıya parayı bırakıp gidiyorum."

Telefonda konuştuğu kişi kendisini görüyormuş gibi söylediklerine kafa sallıyordu.

"Şahmeran apartmanı no 5 ?"

Emin olmak istiyormuş gibi soruyordu.

"Tamam abi hallettikten sonra seni tekrar ararım."

Telefonu kapatıp pantolonunun cebine koymuştu.

Cebindeki parayı zarfın içine koymuştu.Apartmanın içine girdikten kısa süre sonra apartmandan çıktı.Görünmeyeceği bir yere saklanıp bekledi.Mehmet amca cama çıkıp etrafa baktığında kimseyi görememişi.

Bu para ne içindi?

Neden gizlice parayı koydular?

Çisem,düşünmekten kafayı yemek üzereydi.Kitabını ve kahvesini alarak içeri girdi.Bu geceyi güzel bir uykuyla sonlandırmak istiyordu.

...

Sabah kahvaltısından sonra kardeşinin tedavisi ile ilgili bilgi almıştı.

Her şey yolundaydı,tedaviye başlamışlardı.

Aldığı bilgiler güne iyi başlamasını sağlamıştı.

Ateş Barın'ın aldığı şeyleri yiyen Samet'e gözü kaydı.Günlerdir yiyordu ama artık ne kadar çok ise bir türlü bitmiyordu!

O gün gerçekten çok sinirlenmişti.Adam yaptıkları ile iyice mahçup ediyordu.Önce Burak için yardım etmişti,sonra da Samet'e bir şeyler almıştı.

BARIN [ MAFYA SERİSİ-1 ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin