Medya:Çisem Öztürk
"İtiraf"
"Ne gün güneşe doymayı bilir
Ne de ben sana bakmayı.."
Dün planladığı gibi sıcak şeyler içmişti ama yine de hasta olmaktan kurtulamamıştı.
Yatağının yanında olan telefonunu alarak saate baktı.Saat 12'ye geliyordu.13:00'da işe gitmesi gerekiyordu.
Ne olurdu sanki Barın'ın teklifini kabul edip bir gün işe gitmeseydi!
Acaba arayıp izin mi isteseydi ?
Eklemlerinin sızlaması ile bugün yataktan çıkamayacağını bir kez daha hatırladı.
Telefonunun çalmasıyla elini uzatarak telefonu aldı ve kimin aradığına bakmadan telefonu açtı.
"Hemen söyleyip kapatıyorum çünkü şuan çok zor durumdayız.
Ateş abi ay yani Ateş Bey,eti az pişmiş mi seviyordu?"Hızlı hızlı konuşan kişinin Belinay olduğunu anlamıştı.Birkaç gündür ona da çok fazla sorumluluk yüklüyordu bunun farkındaydı.En kısa zamanda telafi etmeliydi.
"Tam kıvamında"
Belinay,Çisem'in söylediklerini çalışanlara tekrar etmişti.
"Sen iyi misin?"
Sol eliyle saçlarını karıştırdı ardından kafasını iyice yastığa gömdü.
"Biraz hastayım ama iyiyim.Gelmeye çalışacam.Kusura bakma Belinay kuşum sana da çok fazla şey yükledim."
Belinay,çoktan kaşlarını çatmıştı.
"Saçmalama.Aramızda böyle şeylerin lafı bile olmaz.Bugün de asla işe gelme.Bugün yat,dinlen."
"Tamamdır,çok teşekkür ederim.Bu arada Ateş Bey orada mı?"
"Evet buraya geldi.Şimdi yemeği masasına gitti."
"Tamamdır.Görüşürüz."
Belinay da görüşürüz dedikten sonra konuşmayı sonlandırmışlardı.
Telefonunun sesini tamamen açarak tekrar yanına koydu.Biraz uyuduktan sonra işe giderim diye düşünüyordu.
...
"Çiseeeem! Kız,kış uykusuna mı yattın?Karşı komşu senin telefon sesini duydu sen hala uyu!"
Başını koyduğu yastıktan kaldırıp hafif doğruldu.
"Ne oldu yine anne?"
Tekrar çalan telefon ile annesi gözüyle telefonu işaret etmişti.Sırt üstü yatağa uzandı ardından sol eliyle telefonu aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BARIN [ MAFYA SERİSİ-1 ]
Novela JuvenilAteş Barın & Çisem🗝 Mahallenin lideri olan Ateş Barın Sarsılmaz ile Çisem Öztürk'ün aşkına siz de şahit olmak ister misiniz? Bir erkeğe en çok yakışan şey merhamettir.Peki ya bu hikayedeki erkek sadece tek bir kişiye merhamet gösteriyorsa? • O maha...