Herşey bitmişti. Artık Chloe asıl yapması gereken şeye odaklanabilirdi. Richie ve Eddieyi bir araya getirmeye. Hayatlarını kontrol etmesi kötüymüş gibi hissetsede zaten bununkaçınılmaz bir son olduğunu biliyordu.
Yapması gereken ilk şey Richie'ye kimliğini fark ettirmekti. Bu gün tabikide tekrar atari salonuna gideceklerdi. Orda işe koyulacaktı...
.
.
.
Pür dikkat, Street Fighter oynarlarken atari kapısının açılmasını duydular içeri giren Henry Bowers'ın kuzeni Adrian ve yakın arkadaşı Max Mayfield'dı.(St paraleli yaptım hehe)Chloe Max'i görünce tam anlamıyla kala kalmıştı. Bunun ikisi içinde iyi bir fırsat olabileceğini düşündü. Rich'e dönüp, "Biraz partner değiştirelim, seni sürekli yenmekten bıktım. Sen Adrian'la bende Max ile, uyar emı?". Richie "Peki, birilerinin canı Max ile flörtleşmek istiyor sanırsam." dedi. "Sus işte sanada fırsat tanıyom işte hadi ben birikerinin aklını çelcem bb" dedi ve Max'in yanına koştu. Adrian'ı Rich ile oynamaya ikna ettikten sonra Max ile eğlenmeye başladılar...
.
.
.
Kaç jeton harcamışlardı bilmiyordu... Umursamıyorlardı da. Herkes mutluydu. Tabi Henry Bowers fırsat kollarmış gibi atari salonuna giriş yaptı. Kuzeniyle Richie'yi yan yana görünce;H:Kuzenimle mi flörtleşiuorsun seni ibne!?
R:Ben-
C: Kapa çeneni seni bastırılmış pislik!
H: Asıl sen kapa çeneni sürtük! Tüm yaz boyunca ezikler kulübüyle takılırken kim bilir onlarla neler yaptın, bide yetmezmiş gibi gelmiş şimdi bırda kızlarla flörtleşiyorsun!
C: Konuyu uzaklaştırıyorsun, tam da bir aptalın davranışı.
H: Şükret ki kızs-
C: Asıl sen şükret ki senin gibi cinsiyetçi bir homofobiği dövmeye efor sarfetmiyorum!
Max: Evet şimdi izninle oyunumuza devam edeceğiz aptal herif.
Max Chloe'nin elinden tutup tekrar oyunlarını başına çekti, Chloe cidden o elektriği hissetmişti ve delirmek üzereydi. Bu sırada Adrian Richie'den özür diliyordu ama tabiki Richie sorun etmemişti çünkü onunda elektrik aldığını gözlerinden anlayabilirdiniz...
.
.
.
Öğlen saatlerinde atari salonundan çıkıp marketten birşeyler dızlamaya gidiyorlardı. Adrian eve gitmişti ama Max hala oradaydı. Markete vardıkar ve kenarda ilaçlarını almayı bekleyen Eds'i gördüler. Üzgün üzgün alçısına bakıyordu. O LOSER yazısı hala oradaydı. Chloe Richie'ye fısıldadı;C: Git biraz neşelendir onu
R: Neden bunu sen yapmıyorsun?
C: Tanrım! Sana fırsat sunmaktan ve senin bunun değerini bilmemenden bıktım artık! Ayrıca burda ilgileneceğim bir kız var
R: Arkadaş clubımız oldu gay club. Neyse gideyim ben madem sevap kasayım.
Richie kırtasiye bölümünden rastgele bir kırmızı kalem aldı ve Eddie'nin yanına gitti.
E: Oh hey Richie.
R: Merhaba Eds! Suratın neden asık? Aa dopru sen hep böylesin.
E: Cidden kendimi daha kötü hissetmem için mi yanıma geldin?
R:... Um... Şey özür dilerim, eğer alçın yüzündense üzülme, Greta salağın teki.
E: Ama bu herkesin bizi ezik olarak gördüğü gerçeğini değiştirmez...
R: Bu kadar önemliyse senin için yazıyı değiştiririm.
Rchie kalemin kapağını açtı ve Eddienin kolunu sıkıca tuttu. Ne yazacağını bilmiyordu, LOSER kelimesini nasıl düzeltirsin ki diye düşündü. O an aklına gelen ilk şeyi yaptı ve S harfinin üstüne kocaman bir V yaptı. İkisi de bir alçıdaki LOVER yazısına ardındanda kocaman açılmış gözlerle birbirlerine baktılar. Suratları kıpkırmızıydı. Bi anlık sessizlikten sonra Richie "Hadi Chloe ve Nax'in yanına gidelim dedi. Hızlıca atkasını dönüp gergün ve hızlı adımlarla abur cubur reyonuna yöneldiler. Kızlar kucaklarını doldurmuşlardı. "İstediğiniz bişey varsa rahatlıkla alın bu sefer cebimde 20 kağıt buldum çalmamıza gerek kalmayacak." dedi ve herkes gülmeye başladı. Alıcaklarını aldılar ve her zaman takıldıkları festival alanına çöktüler. Chloenin birinin dizineye yatma fetişisti vard ve o kişinin bu sefer Max olmasını istiyordu ama utandığından yan yana banka oturmuşlardı ve Chloe Max'in Vanslarını inceliyordu(evet vans bağımlısı olduğumu belirtmesem olmazdı) Bir yandan da jelibonları mideye indiriyordu. Richie ve Eddie ise utangaçlıktan elleri ayakları birbirine dolaşmıştı. Normalde olsa sürekli ona sataşırdı ama şuan ağzını bile açsa aşırı saçma şeyler yapacağından emindi.
C: Dilinizi mi yuttunuz olum?
R: Konuşacak bir şey yok ki.
C: Bence senin kafanın nasıl bu kadar güzel olfuğunu konuşabiliriz. KOSKOCA Richie Tozier konuşacak birşey bulamıyor. Tmm o zaman bende aslında uzaylıyım.
O sırada yanlarına doğru bir ekip geldi. Mike, Stan Bev, Bill ve Ben. Chloe, "AAA Hadi ama çifte randevumuzu mahvetmek zorundamıydınız?!?!" dedi ama biraz zamansız olmuştu, çünkü Richie içtiği enerji içeceğini püskürtürken, Eddie'nin yediği şeker boğazında kalmıştı. İkisi de deli gibi öksürüyordu Max sadece şaşkın ama minik bir tebessümle bakıyordu. "Çifte Randevu" kelimesi kimsenin beklemediği bişeydi. "Sakin olun çocuklar öylsine söyledim, neyse şimdi mike ve stan isterse kalabilir size bb" diye lafına devam etti Chloe.
Bill:Neden biz kalamıyoruz? Burda gidecek biri varsa o da sensin çünkü sadce bu yazdan beri arkadaşız ama onlarla yıllardır aynı yerde yaşıyorum?
C: Bu onların vereceği bir karar, kendi arkadaş seçimlerine kendileri kaear verir. Sizi istemiyorum çünkü geldiğimdrn beri kötü davranıyorsun. Ayrıca bir aşk üçgenini çekemeyecek durumdayım.
Bill: Aklından hikayeler uydurup durma-
Rich: Tanrım dur artık Bill! Chloe'yi ilk başta sevdiğini söyleyip sonradan neden hep bok gibi davranıyorsun? Hepimize yardımcı olup duruyor. LANET BİR PALYAÇOYU ÖLDÜRDÜ BE! BUNU HRPİMİZ İÇİN YAPTI. HİÇBİRİMİZ ONUN KALBİNİ SÖKECEK KADAR CESUR DEĞİLDİK AMA O YAPTI!
C: Önemli değil Rich o haklı.
Max'in elinden tutup onu çekti ve ordan uzaklaştılar...
.
.
.
Richie ve Eddie evlerine doğru yürüyordu. İkisi de bugün yaşananlardan dolayı hala utanıyorlardı.R: Şeyy bu gece evden kaçabilme şansın var mı? Gece evine gidip iyi olduğundan emin oluruz Chloe'nin ha?
E: Tabi... Kaçmaya çalışırım. Hızlı bir soru: Ona aşık mısın?
R: nE? Yani hayır hayır aramazıda h-hiç biley yok-
E: O gün öpüştüğünüzü gördüm bana yalan söyleme Richie.
R: Evet öpüştük ama bana doğru kişinin o olmadığını söyledi ve sonra hiçbirşey yokmuş gibi devam ettik, ki bişey yok zaten.
E: Neden sürekli onunla ilgileniyorsun?
R: Çünkü o senden sonra en yakın arkadaşım. Ne bu sorgu, kıskandın mı?
E: Ne alakası var soruyorum sadece, Ona aşık gibi davranıyorsu-
R: KIZLARDAN TAMAMEN HOŞLANDIĞIMDAN EMİN BİLE DEĞİLİM EDDİE!
İşte bu söylememesi gereken birşeydi. Derin bir sessizlikle yürüyorlardı. Eddie'nin evine vardıklarında, "Bugün beni neşelendirdiğin için teşekkürler Richie" dedi. "Senin için herşey Eddie Spagetthi." demesinin ardından sarıldılar. O an Richie anladı ki yıllardır bunu arkaya atıyordu. Evet erkeklerden de hoşlandığını anlamış gibiydi ama bunu keşfetmesinin sevebinin Eddie olmasını düşünmeyi reddetmişti. Alçısına LOVER yazması da içinden gelen bişeydi. O an anlamıştı ki Eddie'ye sarılmayı asla bırakmak istemiyordu...
Öncelikle;
Doğum günün kutlu olsun Richie Tozier, Kişilik ikizim ve favori kurgusal karakterim!(7 mart)
Avet okunmayacak ama yazmak için kıçımı yırttığım bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz hayaletler❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Stephen King...[Reddie]
FanfictionSevgili Stephen King... Bazen hayal gücüne hayran kalıyorum. Bi insan nasıl böyle hikayeler oluşturabilir aklım almıyo. Düşünüyorum ki belkide bunlar sadece hayal gücünün bir ürünü değil... Belkide O aslında gerçek...