Eddie'nin annesi onu arabaya bindirip Eziklere bağırmaya başlamıştı.
+Hiçbiriniz artık onun arkadaşı değilsiniz! Birer Canavarsınız! Çocuğumun geldiği hale bir bakın!
C:Bayan K. normalde büyüklerüme asla saygısızlık edecek türden birisi değilimdir ama şuan Eddie'nin bu halde olması sizin suçunuz. Onu sahip olmadığı sıkıntıları olduğuna inandırmaktan başka yaptığınız hiçbirşey yok! Evet belki kolunu siz kırmadınız ama bunun olmasına, tüm korkularına siz sebep oldunuz-
+Kes sesini! Onun için neyin iy okacağına karar verebilecrk pozisyondaymış gibi konuşma!
Bayan K. hızlıca arabaya binip hastanenin yoluna koyuldu. Eziklerinse yapabildiği tek şey arkasından bakmaktı.
Bill: Kuyuyu gördüm. O'nun nerede olduğunu bilyoruz ve gelecek sefer daha hazırlıklı olacağız!
S: Hayır!... Gelecek sefer olmayacak Bill! Kafası yemişsin!
Bev: Neden? Başka kimsenin bir şey yapmayacağını biliyoruz.
R: Eddie neredeyse öldürüyordu. Ben palayaçolarla dolu bir odada sıkışıp kaldım ve Chloe kim bilir neler gördü ki hala titriyor!
Bev: Yok olup gidecekmiş gibi davranamayız. 27 yılda bir geldiğini söylediniz!
Ben: Güzel! 40 yaşına gelmiş ve bırdan çoktan gitmiş olurum. Sende gitmek istediğini söylememişmiydin?
Bev: Ben güzel bişeylerin peşinden gitmek istiyordum, kaçmak değil.
R: Afedersiniz ama bu kızı grubumuza kim çağırdı?
C: Aynen! Ben ona yardım ettim o bize yardım etti. Birileri ona abayı yaktı diye gruptan mı oldu? Eziğe benzeyen bir yanın da yok ki, tanrım!
S: Richie... Chloe...
R: Chloe haklı. Gerçeklerle yüzleşelim diyorum. Georgie öldü. Bu yüzden bizi de öldürtmeye çalışma!
Bill: Georgie ölmedi!
R: Onu kurtaramadın, ama kendini kurtarabilirsin
Bill: Hayır!... Sözünü geri al!... Korkuyorsun, hepimiz korkuyoruz ama sözünü geri al!dedi ve Richie'yi ittirdi. Richie de karşılık verince Bill suratına yumruğu yapıştırdı. Chloe Rich'i zar zor tutmuştu. "Hepiniz eziksiniz!" diye bağırdı Rich, Chlıe'nin kollarından kurtulmaya çalışırken. Birbirlerine sataşırlarken Beverly sonunda "Durun!" diye bağırdı. "O bunu istiyor! Bizim ayrılmamızı, onu alt ettiğimizde hep beraberdik! Bu yüzden hala hayattayız!" demekle yetindi. "KAPA ÇENENİ BEV! Hayatta kalmaya devam etmeyi tercih ediyorum! Şimdi zorba erkek arkadaşını al ve siktir git burdan!" diye bağırdı Chloe. Rich'le beraber kaykayını ve biskletini alıp ordan uzaklaştılar...
.
.
.
Rich ve Chloe bi yandan konuşup, bi yabdan kucaklarını abır cuburla dolduruyorlardı. O gün olanlardan sonra tüm grup dağılsa bile onların arasından su sızmıyordu. "Arka taraftan cips alıp geliyorum, sen jelibonları hallet." diyip cip koridoruna geçerken, O özlediği ve sevdiği yüzü gördü, Greta'nın Eddie'nin alçısına o meşhur sözü yazdığını gördü, "LOSER"... Hemen o tarafa yöneldi. Eddie'nin kolundan çekip, "Yeter Greta, rahat bırak onu!" dedi ve onu tutttuğu gibi Rich'in bulunduğu koridora götürdü. Ona sımsıkı sarılıp,C: Tanrım! Seni cidden çok özledim!
E: Bende sizi... Diğerleri nerde?
R: O göt herifin varlıüını bile hatırlamak istemiyorum!
C: Sonra anlatırım ben sana. Neyse, bu akşam ne yapıyorsunuz?
E: Sence Chloe, odamda yatıyor olacağım!
C: Merak etme, benim çok daha güzel planlarım var. Şimdi birkaç dakika bile olsa bizimle kalamaz mısın, lütfenn, sadece biraz. Annene tatlı, küçük bir yalan söylersin, Lütfeeeeeeennn!
E: Bu kadar yalvarmana hayır diyebileceğimi sanmıyorum. Şimdi ben ilaçlarımı alıp, dikkat dağıtayım siz de kaçıp kapının kenarında bekleyin beni.
C: Sen birtanesinnn, muahhhh
.
.
.
Festival alanındaki banklardan birinde Eds oturmuşken, Chloe ise onun dizine uzanmış 1 metrelik jelibonları ağzına sokuyordu. Richie ise çimlerde oturmuş tıkınıyordu.C: Sende almaz mısın Eddie bear?
E: Bana öyle deme! Ayrıca onlara alerjim var benim.
C: Eds, alınma ama, annenin sana inandırdığı hastalıkların hiçbiri sende yok ve içten içe bunu sende biliyorsun.
R: O haklı. Sadece annen sebebi belirsiz bir şekilde böyle olmasını istiyor.
(Eds sessiz kaldı)Chloe bi anlık sıkıntıyla çimelere yayılmış Richie'yi gıdıklama karar verdi. Birden ayağa kalkıp üstüne atladı. Richie gülmekten ağlıyordu ve nefessiz kalmıştı. Zarzor el işaretleriyle, Eds'e yardım çağrısı gönderdi. Eddie Richie'nin halini görünce kahkahalar atmaya başladı. Yardım etmek yerine o da Chloe'ye katılmaya karar verdi. Yorulduklarında hepsi kahkahalar içinde çimlere uzandılar. Nefes nefese kalmışlardı. "Ben artık gitsem iyi olacak çocuklar." dedi Eddie. İtiraz edemezlerdi, "Akşam hazır ol, kalın giyin ve yedek kıyafet de al!" dedi Chloe. Eddie ona tip tip bakıyordu, "Evden kaçmayı planlamıyorum Chloe..." dedi. "Senin seçimin, sen geliyorsun dimi Rich?". "Eee- tabi neden olmasın" diyebildi Rich. "Yaşasınnn!" diye bağırdı Chloe...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear Stephen King...[Reddie]
FanfictionSevgili Stephen King... Bazen hayal gücüne hayran kalıyorum. Bi insan nasıl böyle hikayeler oluşturabilir aklım almıyo. Düşünüyorum ki belkide bunlar sadece hayal gücünün bir ürünü değil... Belkide O aslında gerçek...