Kız sohbeti ^^

476 40 12
                                    

Henüz MinJi'nin dediklerinin şokundayken içeri SoJin unni, JiYeon ve Hyeri girdi. Ellerinde de bir sürü poşet vardı.

Ben: Burada ne işiniz var ?? o.O

SoJin: Sizi yalnız bırakmak istemedik.

Hyeri: Ayrıca JiYeon MinJi ile seni kıskanmış.

Kahkahalarına katımdım ve JiYeon'un yanına geçip yanaklarını sıktım. Küçük bir çocuk gibi mızmızlanıyordu. Ardından SoJin unni ve Hyeri'ye sarıldım.

Ben: Ayakta mı dikilicez hep. Geçsenize.

Ev sahibi misali onlara  yatağın kenarındaki koltukları gösterdim. Geçip oturduk. MinJi ben ve JiYeon 3'lü koltuğa beraber oturmuştuk ve karşımızdaki 2'li koltuğa ise SoJin unni ve Hyeri oturmuştu.

Ben: Prova odasında tanışamamıştınız. Tanışma fanslıyla başlıyalım.

Hyeri: Selam ~ Ben grubun en güzeli ve en sevimlisiyim. Maekne sayılırım çünkü ay olarak EunJi ve JiYeon'dan küçüğüm.

Brn: Aynı zamanda biraz taş kafadır. Çok unutkandır ve boş boğazdır ama sevimli olduğu doğru.

Hyeri: Boyağğ~( Bu ne ) Şimdi iltifat mı ettin ?

Hepimiz gülerken Hyeri= -,-

JiYeon: Ben grubun en iyi dansçısı JiYeon. EunJi ile çocukluk arkadaşıyız yani en yakın arkadaşım.

SoJin: Sanki çıkış yapmışız da bir programda gtuptaki rollerimizi anlatıyor gibisiniz. Nasıl kendini tanıtma bu böyle?

MinJi: Nasıl tanıştığımız önemli değil. Zaten zamanla tanırız birbirimizi.

Herkes MinJi'nin lafı üzerine kafa salladı ve devam ettik.

SoJin: Ben grubun en büyüğü ve lideri SoJin. EunJi'den 1 yaş büyüğüm yani.

Ben: Tam bir grup lideri. O olmasaydı bir arada kalmamız imkansızdı.

SoJin unni bana gülümsedi ve bütün gözler MinJi'ye döndü.

MinJi: TaeMin'in tek ve küçük kardeşi MinJi'yim. Yakında 15 yaşımı doldurucam. Lütfen bana iyi bakın.

Hepimiz alkısladıktan sonra gözlerim poşetlere kaydı.

Ben: Poşetlerde ne var ?

JiYeon: Neredeyse unutuyorduk. MinJi icin küçük bir kaçamak.

SoJin: Doktor yağlı tuzlu şeyler yiyebileceğini söyledi mi ?

MinJi: Evet sadece asitli şeyler ve alkol almamam lazımmış.

Hyeri: Süper !!! Biz de abur cubur almıştık ^^

Hyeri'nin küçük bir çocuk gibi yüzü gülüyordu. JiYeon poşetleri aldı ve masanın üzerine döktü. İçinde cips çikolata şekerlemeler dondurma ve daha bir sürü abur cubur vardı. 

SoJin: Sadece bugünlük. Bu kalorileri yiyebiliriz.

Ben de küçük bir çocuk gibi sırıttım.

JiYeon: Bunları yerken kız sohbeti de yaparız. ^^

*******

Yarım saattir dıkınarak sohbet ediyorduk. MinJi bizden biri olmuştu. Bazen SoJin unniden daha olgun bazen de Hyeri'den daha çocuksu oluşu herkesi şaşırtıyordu. JiYeon'la da çok iyi anlaşmışlar hatta hepnberaber el birliği yapıp dedukodumu yapmaya başlamışlardı. -,-

JiYeon: Biliyor musun bu kız daha ilk öpücüğünü bile almadı.

Ben: Sanki sen aldın -,- Ayrıca ben doğru kisiyi bekliyorum.

Aptal Aşk ^_^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin