Dileğim

195 19 13
                                    

HyunWoo: Uyanıyor musun EunJi ? Yoksa başka yöntemler deneyeceğim de...

Ben: Ya Woo 5 dakika daha lütfeğğeenn

HyunWoo: Arkadaşlarını çağırmıştın unuttun mu prenses ? Hemen kalkıyorsun yoksağğ...

Ben: Ya Woo daha sabahın körü onlar öğlen gelecekler

HyunWoo: Sabahın körü mü dedin ?

HyunWoo yüksek sesle kahkaha atınca yanımdaki yastığı kafasına geçirdim.

Olası saldırılara karşı battaniyemi kafama kadar çektim. Tabi aynı anda HyunWoo battaniyeyi üzerimden aldı ve elindeki henüz fark ettiğim buz dolu bardağı üzerimden aşağı döktü. İçimde hissettiğim buzlarla ayağa kalkıp zıplamaya başladım. HyunWoo kahkaha atmaya devam ederken elime geçirdiğim yastıkla ona vurmak üzereyken kaçtı. Tabi ben pes eder miyim hiç ? Ben de arkasından koştum. Koşarak alt kata indiğimizde yastığı kafasına geçirmek üzereyken beni kucağına aldı. Ama ben durur muyum ? Saçlarını yolmaya başladım.
X: Keyifler yerinde bakıyorum.

Sesin sahibine döndüğümde karşımda bizimkiler vardı. Blueberries üyeleri ve Bright üyelerinin hepsi ! Hatta TaeMin ve MinJi bile buradaydı. Hala HyunWoo'nun kucağında olduğumu fark edip HyunWoo'yu dürttüm. HyunWoo beni yere indirdiğinde buzlardan biri sırtımdan aşağı doğru kaydı. Yerimde tekrar zıpladığımda HyunWoo'ya korkunç bir bakış attım. Benim suçum yok dercesine elini kaldırdı.

Ben: Sabahın köründe burada ne işiniz var ?

Hyeri: Sabahın körü mü ? dflkjsdlk

HyunWoo: Sana söylemiştim prenses neredeyse öğle oldu.

Ben: Sen sus seninle sonra ilgilenicem. -.-

Ortamda oluşan sessizlikle TaeMin'e baktım. Muhtemelen MinJi ya da diğerleri tarafında sürüklenerek gelmişti buraya. Yine de buradaydı ve bu onunla konuşmak için iyi bir fırsattı.

Ben: Kızlar siz benimle odama gelin. HyunWoo sende erkeklere evi gezdir.

Kızlarla odama çıkarken MinJi'nin gelmediğini fark edip arkama döndüm.

Ben: MinJi ? Gelmiyor musun ?

MinJi: Abim kaçar diye korkuyorum.

TaeMin MinJi'nin kolunu cimciklediğinde MinJi sırıtarak yanımıza geldi. Merdivenlerden çıkarken göz ucuyla TaeMin'e baktığımda göz göze gelmiştik. Bir kaç saniye böyle bakışmıştık. Gözlerimi kaçırmak istesem bile gözleri buna izin vermiyordu. Hyeri yukarıdan bana bağırdığında gözlerimi ayırıp merdivenlerden çıktım.

TaeMin... Bu adam beni kendine aşık etmişti. Sadece yakınında olmak, gözlerine bakmak bile kalbimin yerinden çıkacak gibi atmasını sağlıyordu. Yanında savunmasız kalıyordum.

***

Dolabımdan siyah dar paltonumu ve beyaz bir salaş tişört çıkarttım. Kızlar ise odamı karıştırmakla meşguldü.

Ben: Şey... Biraz yardım etseniz hani ?

MinJi: Ben yardım ederim unni.

JiYeon: Normalde kim yardım ediyor giyinmene ?

Ben: Dün dadım yardım etmişti.

Hyeri: Bence TaeMin'i çağıralım yardım etmesi için ^^

SoJin unni Hyeri'nin kafasına uyarı amaçlı vurduğunda gülümsemeden edemedim. Bu sırada MinJi'nin yardımı ile paltonumu giymiştim. Tişörtümü çıkarttığımda MinJi tiörtü kafamdan geçirdi.

Aptal Aşk ^_^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin