Meleğim, KADINIM Olur Musun?

390 38 3
                                    

TaeMin cümlesini tamamlayana kadar kalp krizi geçirecektim. Eliyle saçlarını karıştırdı ve ayağa kalktı. Masadaki sürahiyi alıp bardağa su koydu ve tek seferde içti. Bana dönmeden sordu.

TaeMin: S-susadın mı ?

Ben: TaeMin...

TaeMin: E- efendim ?

Ben: Cümleni tamamla.

Her ne diyecekse hemen desin istiyordum.

TaeMin: Şu olay hakkında-

İçeriye dalan sürüye tek tek dalmak istiyordum. Ne güzel söylüyordu çocuk !!! TaeMin'e baktığımda sessizce küfür ettiğini gördüm. ♥◆♥

KiBum: Nedense bir şeyi bölmüş gibi hissediyorum.

Harbiden mi KiBum (!)

JiYeon: EunJi-ah~ İyi misin ?

JiYeon'un tavrına bakılırsa kafama yediğim topu atan kişi oydu.

Ben: Nasıl dostsun sen ? 2. oldu bu. -.-

JiYeon: Ehehhe ^-^ Bence teşekkür etmelisin.

JiYeon gözleriyle TaeMin'i işaret ederken zekasından şüphe etmeye başladım. Sağolsun kimse görmemişti(!)

SoJin: Herneyse önemli olan iyi olman.

Hyeri: İyi mi? Şunun haline bak. Nasıl terlemiş revirde at mı koşturdun ?

Hyeri'ye en korkunç bakışlarımı atarken alnıma elledim. Gerçekten acayip terlemiştim.

Ben;: Ahh.. Eve gitmem gerek.

Yataktan hızlıca kalkıp revirden çıkmak üzereyken MinHo bileğimden tuttu.

MinHo: İyi olduğuna emin misin ?

Kafamı evet anlamında sallayıp gülümsedim ve yavaşça bileğimi çekip revirden çıktım.

*****

Kulaklığımı takıp 2NE1- I Love You açtım ve eve doğru yürümeye başladım. Telefonuma mesaj geldi. Açıp okudum. ''Beni özledin mi ?''

Kim olduğuna baktığım da gizli numara olduğunu gördüm. Muhtemelen bir telefon sapığı ya da şaka yapmaya çalışan biriydi.

*****

Edebiyat öğretmeni olması dışında sevdiğim tek öğretmenim Bay Yoo.... Tamam aslında sadece ben değil. Bütün sınıf-özellikle kızlar- severiz.

Hyeri: Bay Yoo ben mi güzelim EunJi mi?

Pardon? Sen hayordor gülüm? Bay Yoo bana ve Hyeri'ye baktı.

BayYoo: Güzellik göreceli bir kavramdır. Bana göre güzel olan diğer....

BayYoo yine edebiyata başladığında göz devirdik. Ders bitiminde bizden istediği komposizyonları toplama görevi bana ve TaeMin'e düşmüştü. Elimdeki kağıt yığımınını teslim edecekken BayYoo kulağıma ''sen daha güzelsin'' demesin mi ?!?!?!!?!?? Yani tamam yakışıklı adamsın da sen hayırdır?  Ayrıca Hyeri'nin benden güzel olduğu çok açık -.- Yüzümdeki o.O ifadesini silip arkamı döndüğümde TaeMin ile burun burunu geldim. Kızgın görünüyordu. Arkamdaki Bay Yoo'yu oracıkta öldürecekmiş gibi bakıyordu. TaeMin'i dürttüm ve sırama oturdum. Ders bitimi olduğundan kulaklıklarımı takıp müzik dinleyecekken bir gölge hissettim. Tanımadığım bir çocuk elinde gülle önümde dikiliyordu.

Ben: Bir şey mi diyeceksin?

X: Evet. Sey sunbae... Ben uzun süredir seni takip ediyorum ve senden hoşlanıyorum. Umarım hislerimi kabul edersin.

Aptal Aşk ^_^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin