1.3 Idegen fiú

1.7K 82 7
                                    

A reggel eléggé stresszesen indult. Nagyon elkezdtem izgulni, hogy milyenek lesznek az órák az időnyerővel. Mi van, ha valamit elrontok? Csak nem leszek ennyire szerencsétlen. Biztos minden menni fog. Nem lesz ezzel baj. Vagyis bízom benne.

Reggeli után meg is néztem, hogy hova kell először mennem. Bájitaltan lesz az első és utána ugyanakkor kezdődik a sötét varázslatok kivédése. Szóval első óra után már használnom is kell az időnyerőt. Bevallom, baromira izgulok, milyen lesz, de azért várom is egyben. Jó és izgalmas lesz, az garantált.

Katie-vel elindultunk az első órára, amin a Griffendéllel leszünk együtt. Leültem Katie mellé és közben elvándorolt a tekintetem az ajtón belépő szőkére, aki Pansyvel együtt érkezett kézenfogva. Jajj, már megint kezdődik a féltékenységem... Nagyszerű.. Már csak ez hiányzott..

-Ellie, halló! - lengette a kezét előttem Katie.
-Mi az? - zökkentett ki a gondolataimból, egyből elnéztem és Katie-re figyeltem.
-Egy, megint Dracot bámulod, kettő, azt kérdeztem, hogy volt-e házidolgozat a szünetben? Mert ha igen, én totálisan elfelejtettem megcsinálni. - vallotta be.

Ránéztem és abban a pillanatban rámjött a röhögés. Hogy lehet valaki ennyire szétszórt? Hihetetlen..

-El kell keserítselek, hogy volt. - nevettem.
-Akkor add már gyorsan ide, legalább valamit írok. - kérte egyből, majd nevetve odaadtam neki és próbálta lemásolni, amennyit csak tudott. Mázlija volt, mert Piton nem kérte még el az óra elején, úgyhogy ezt most megúszta.

Nem titkolom, egész órán Dracot néztem. Pansy nagyon szerencsés, hogy vele lehet. Miközben őket néztem, elgondolkodtam, hogy nekem is meg kéne mutatnom, hogy lehetek én is szerencsés valakivel. Nem csak vele lehetek, sőt.. Meg is fogom mutatni. Nem csak Draco létezik a földön és ki fogok belőle szeretni. Találni fogok egy fiút és boldog leszek vele. Ez lesz most a nagy célom. Remélem, egyszer összejön. Hátha.

Óra végén Piton elkérte a házidolgozatokat és szerencsére Katie addigra meg tudta csinálni, hiába figyelni kellett az órára. Szerintem, ebből biztosan tanult, hogy legközelebb emlékezni fog rá és megcsinálja majd. Jobban jár.

Miután kimentünk a teremből, megvártam Hermionét, hogy elmagyarázza az időnyerő használatát, mert ő tavaly használta rendszeresen. Igazából én kértem, hogy segítsen, mert tudtam jól, hogy számíthatok rá és ő szívesen elmondja. Így is volt, úgyhogy hálás vagyok érte.

El is vonultunk, hogy ne lássanak minket és Hermione el is kezdett magyarázni.

-Szóval nem egy nehéz dolog használni, csak a nyakadba rakod és egyet forgatsz rajta! Fontos, hogy utána már nem kell többet forgatni, mert ugyanabban az időben leszel! - magyarázta.
-Rendben, köszi, hogy elmondtad! - mosolyogtam.
-Szívesen, és sok sikert! - ölelt át és elment az órájára.

Végül megcsináltam Hermione utasítását, a nyakamba raktam és megpróbáltam forgatni egyet. Viszont mielőtt bármi is történt volna, hirtelen lépéseket hallottam és annyira megijedtem, hogy véletlenül megcsúszott a kezem és hát abból az egy forgatásból nem is tudom, mennyi forgatás lett. Gratulálok, Ellie, annyira szerencsétlen vagy.. Ezt jól megcsináltad.. Hogy mi lesz ezek után, fogalmam sem volt, de attól tartok, nagy bajba kerültem.. Iszonyat nagy bajba, úgyhogy csakis erre számíthatok. Semmi másra.

Látszott, hogy az időnyerő teljesen meg volt zavarodva és olyan érzésem volt közben, mintha egy másik világba utaznék. Láttam, hogy csak megy és megy az idő gyorsan és tényleg nem tudtam, mi fog történni. Ha megtudják, mit csináltam, nekem annyi.. És hogy fogom visszacsinálni? Jó kérdés, de majd csak valami történni fog. Valami pozitív biztosan.

I Can't Be Yours (Tom Denem FF.)Onde histórias criam vida. Descubra agora