1.8 Álarcos bál

1.2K 58 8
                                    

Csodálatosan keltem. Tom keltett fel és adott egy puszit az arcomra. Még azóta se hittem el, hogy mi tegnap összejöttünk. Pedig igaz és megtörtént. Életem egyik legszebb pillanata volt.

-Jó reggelt, Ell! - mosolygott. - Hogy aludtál?
-Jó reggelt, Tom! Csodásan! - nyomtam egy csókot az ajkára.
-Akkor most vissza kell menned, ugye? - találta ki.
-Sajnos igen, de ne aggódj, nem szabadulsz tőlem! - mosolyodtam el és megcsókoltam.

Nem lenne szívem itt hagyni őt, ő se gondolhatja komolyan. Látni fog még és ha rajtam múlik, minél sűrűbben.

Kimentünk a folyosóra és elköszöntünk.

-Remélem, hamar jössz! - fonta a karjait a derekam köré.
-Nem rajtam múlik, de igyekszem! - kimondtam és már Tom ajkát az enyémen éreztem.

Folyamatosan csókolóztunk addig, amíg meg nem zavartak.

-Denem! - csodálkozott az egyik haverja. - Te most komolyan összejöttél egy kislánnyal?

Tom megfogta a kezemet és határozottan kimondta:

-Lehet, hogy kislány, de ha bármikor valaki bántani meri, velem gyűlik meg a baja!

Annyira imádom, amikor megvéd. A fiú elment, mi pedig megint ketten maradtunk.

-Szeretlek, és sietek vissza! - ígértem meg.
-Én is, Ell, és vigyázz magadra! - adott egy búcsú csókot és félrevonultam, hogy visszamenjek a saját időmbe.

Vissza is kerültem és elmentem reggelizni, mert volt még annyi időm. Leültem Katie mellé, aki kérdőn nézett rám, ami várható volt.

-Jó reggelt! - köszöntem, mintha semmi nem történt volna.
-Te meg megint hol voltál tegnap este? - kérdezte várhatóan. - Mert nem hinném, hogy megint Pansyvel voltál. - nevette el magát. - Azért remélem annyira nem vagytok nagy barátnők.
-Nem vele voltam. - nevettem. - Tudod, vannak olyan dolgok, amiket nem szívesen osztanék meg bárkivel is.

Katie ledöbbent, mivel én mindent elmondok neki és most az egyszer nem osztom meg ezt vele.

-Te most szórakozol? - döbbent le. - Titkolózol a legjobb barátnőd elől? Ugye tudod, hogy most mégjobban kíváncsivá tettél?
-Kérlek, ezt az egyet fogadd el, hogy nem mondom el! - kértem tőle. - Lehet egyszer elmondom, de most még nem szeretném.
-Jó, rendben. - fogadta el végül. - Ahogy érzed, de azt tudnod kell, hogy számíthatsz rám! - mosolyodott el.
-Köszönöm! - mosolyogtam és átöleltem.

Természetesen ezt tudtam, mert Katie tényleg egy igaz barát és bármikor számíthatok rá.

A nap hátralevő részében nem tudok semmit kiemelni, ami említésre méltó lenne. Csak unalmasan teltek az órák és lassan teltek a sok óra miatt. Már mindenki a karácsonyi bálról beszélt és várták, hogy megérkezzen. Én is így voltam vele, hogy tegnap megtudtam, hogy Tommal megyek. Fel is mentem a szobába, elővettem a Tom-tól kapott naplót, egy pennát és megírtam neki, hogy lesz a bál. Remélem, látni fogja.

Szia Tom!

A karácsonyi bálról szeretnék beszélni. Ugye jövőhéten lesz és álarcban kell lenni! Majd kéne szerezned egyet. Ha neked is jó, akkor a lépcsőnél találkozunk és együtt elmegyünk a jelenbe! Remélem, sikerülni fog! Várom a válaszod!

El is tűnt az írásom és vártam, hátha megjelenik Tom válasza. Nem kellett sokat várnom, azonnal jött válasz.

Drága Ell!

Tökéletes lesz! Majd ott várlak, szépségem! És hidd el, sikerülni fog!

Szeretlek!

I Can't Be Yours (Tom Denem FF.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora