Paisprezece

387 15 4
                                    

Nu puteam conștientiza ca în momentul ăsta Kath era ...aproape moarta .

Mi-am adus aminte instantaneu de cuvintele Amandei "nu poate muri " și atunci mi-am îndreptat privirea spre ea .

-Ai zis ca nu poate muri la fel și Rachel , deci hai sa o căutăm !!

-Rachel si-a gândit bine tactica ! Singura intrare pana jos este păzită de vârcolaci , e un fel de loc al lor , asta dacă nu pui la socoteala aruncatul în gol.

-Ce dracu , e fata ta , ai protejat-o de la naștere și acum renunți la ea pur și simplu de parca ar fi un obiect vechi ! Urlu la Amanda .

Ea vine la mine cu viteza de vampir și mă lipește de un copac .

-Niciodată sa nu mai spui așa ceva , o sa îmi găsesc copilul chiar dacă ar fi sa omor fiecare vârcolac în parte , dar trebuie sa ma gândesc la o soluție mai viabila și mai utila . Tipa la rândul ei la mine . Nu trebuie sa ne aruncam în cursa lui Rachel , pentru ca asta vr...na apucat sa termine ce avea de spus ca o voce cunoscuta i-a tăiat fraza .

-A plecat nebuna !

Amândoi eram înmărmuriți . Nu era posibil ca...

-În numele cerul sa mă ajute cineva nu mă mai pot tine .

-Kath...?! Intreaba Amanda cu o voce tremurânda

-Nu , sunt clona ei malefica! Spune ea ironica . Ajutor!!

Ma apropi de prăpastie și mă uit în jos .Se pare ca (,) Kath se tinea de un fel de radacina de copac ieșită prin stanca .

-Kath...trăiești...

-Putem sa ne bucuram după va rog , nu cred ca mă mai pot tine !

-Apuca-ma de mana ! Îi întind eu mana și mă aplec cât de mult pot .

Nu reușea sa mă prindă de mana și eu nu puteam s-o las sa cada, mai bine cădeam eu.

Intr-o secunda, aproape mă arunc după ea și o apuc serios de încheietura . Ea se prinde și cu cealaltă mana brațul meu și încerc sa o trag în sus . Când în final am reușit sa o pun pe pământ .

Amandoi respiram greu iar Kath era sigur foarte speriata . Nu m-am putut abtine am luat-o în brațe și am strâns-o tare la piept .

-Prostata mica , de ce n-ai zis nimic, de ce nu ai urlat după ajutor ! Aproape ca mă aruncam după tine în prăpastia aia .

-Poi m-am gândit ca e mai bine sa sărita aia sa mă creadă moarta ....

I-am cuprins fata în mâinile mele am privit adânc în ochii și i-am spus .

-Te iubesc puștoaico , de acum în colo nu mai îmi da palpitații de genu' !

-Și eu te iubesc , iar la partea cu palpitațiile cred ca e cam greu dau dau un verdict. Spune ea și își întoarce fata spre Amanda .

Din perspectiva lui Kath

Ma simteam bine ca în sfârșit eram cu picioarele pe pământ și nu mai atârnam la 100 de metri distanta . După atât adrenalina care era prea multa după părerea mea pentru o zi eram în sfârșit cu Spencer dar aveam o groaza de întrebări . Ce cauta el aici ? Cine sunt eu, sau Ce sunt eu ? Cine Sunt părinți mei ? Ce o sa se întâmple cu mine și prieteni mei ?

Desi eram în al nouălea cer ca Spencer mi-a spus privindu-ma în ochi ca mă iubește , stresul încă punea amprenta pe mine.

-Și eu te iubesc , dar la partea cu palpitațiile cred ca e cam greu sa dau un verdict . Spun și îmi îndrept privirea către presupusa mea mama...cred oare ea e? Da ea e ...tu cu urechile tale îi auziți vorbind .... îmi spune conștiința

Legatura dintre doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum