Dimineata de 10 decembrie 2014 , afara soarele staluceste cu putere ,cerul e senin ....glumeam ... parca nici ziua nu tinea cu mine . M-am trezit ca de obecei , am pus ceasul desteptator sa ma trezeasca -si bine inteles ca existau 5 ceasuri desteptatoare ca sa ma trezeasca pe mine - culoare de roz aprins a camerei imi izbeste ochi din prima clipa cand ii deschid , o sa ajung la concluzia ca trebuie neaparat sa-mi schimb culoarea camerei, mda nu ca n-asi fi ajuns la concluzia asta de mult ,dar parintii "problema vietii mele " . Ati trecut vreodata printr-o despartine , eu trec zilnic ,si e dureros sa te despartii de pat in FIECARE dimineata . In fine , mi-am luat un prosop din dulap si m-am dus la baie ...
- Piua,la baie, Kat !! .... si asta era Michael si modul lui inedit de a intra primul la baie .
-N-ai sa ve.... !!! dar pana sa termin ce am de spus se aude un ditamai trosnitul . Michael intrase in baie si trantise usa dupa el .
-Bulangiule !!! .. batand "nervoasa" in usa de la baie .
Pate va intrebati cine este Michael , ei bine e nesuferitul meu frate mai mare , care ar murii doar sa ma vada pe mine cu nervi in pioneze . Acesta e in echipa de football a liceului The Quarry Lane School unde invat si eu si el . Frati-miu este genul de baiat inalt ,blond, dragut , sportiv dupa care toate fetele mor . Pacat ca atunci cand Eu vorbesc cu el e ca si cum am vorbi in limbi diferite .
Singurul lucru pe care nu-l intelegeam era faptul ca in ditamai vila , parinti au facut decat 2 bai , cica una pentru ei si una pentru mine si Michael, de parca ne-om intelege noi vreodata . Bine inteles ca Mike a stat in baie 30 de min doar ca sa-mi faca in ciuda . De sigur ca data viitoare cand o sa prind baia libera o sa stau doua ore , doar ca sa-l oftic ... nu ca n-as sta si acum dar asta e partea a doua ;) .
Imediat ce Mike a iesit dim baie m-am napustit asupara lui - cum fac de obicei - dar s-a intamplat ceva total ciudat. A CAZUT CU MINE CU TOT , whattttttt ???? Ce naiba , cat sa ma fi ingrasat ?!!?! Mereu ma prinde in spate si coboara cu mine pe scari - orcat ne-am cicali noi tot ne iubim , ca fratii-.
-Ce naiba cand ai prins atata forta ?!
CITEȘTI
Legatura dintre doua lumi
VampireDeci, de curând am împlinit 16 ani și mi s-au intamplat o serie de lucruri ciudate, stai asi spunea spune lucruri stranii . Și mai mult, după toate astea aflu ca sunt nustiu ce ființă magica auto puternica , pe care vârcolacii vor s-o omoare deoare...