Ma uitam la Spencer cum cauta servetele sa ma stearga de noroi si crizandu-se in fel si chip . Eu mai aveam putin si ma bufnea rasul .
-Imi pare asa rau Kath , nu am vrut sa....da ce e asa amuzant .
- Ca sunt plina de noroi in mijlocu pusiului , ca tu faci crize de injurat si de stres , sa nu mai spun de faptu ca mi-e foame . Stiu..un om normal s-ar enerva al dracului de rau da pe mine ma amuza .
- Bine spus om normal ...
-Hei..:) + mai e si ziua mea .
- Mda si unde te duc eu .
- Unde ma duci !? Intr-un super loc cu momente de neuitat... , chiar si faza cu noroiul pot sa o consider cea mai de neuitat faza . Hai lasa asta si sa urcam in masina , mi-e frig.
- O nu papusa , nu urci asa inamolita in masina mea frumoasa !!!
-Spencer...
-Hei..gata stiu !!
(Uimeste-ma doamne ce idee trasnita ia venit .)
Spens se duce la masina si scoate de acolo doua paruri . Aprinsese becurile in interiorul masini pentru a se vedea cat decat afara , fiind deja bezna .
- Hainele jos baby !!!
- Stai ce...
- Hai dezbracate .
- Spencer in caz ca nu ai abservat si tind sa iti atrag atentia NINGE. Si e iarna .
- Nu te dezbraci in pielea goala ,ci doar de hainele murdare .
M- am apropiat de usa deschisa a masinii . Mi-am dat paltonul jos si i l-am dat lui Spencer care la pus in portbagaj. Noroc ca nu mai ningea asa tare . Paltonul fiind deschis mi- am mudarit si puloverul , l-am dat jos si am ramas intr- un maieu mulat le corp . Deja incepusem sa tremur , mi-am dat si pantaloni ( noroc ca aveam o pereche de colanti subtiri pe sub blugi ) m-am descaltat de ghete si m-am asezat pe bancheta din stanga masinii .Spencer urca la volan si da drumul la caldura . Lasam scaunele pe spate si la cat de mare era masina lui Spencer aveai suficient loc . Se dezbraca de geaca , se descalta si arunca lucrurile pe bancheta din spate . La o apasare de buton ,scaunele din fata se unesc si formeaza un mini pat( Tare ).
Spens vine langa mine, ma ia in brate,iar cu o bucata de material pufos ne acopera corpurile fierbinti. Eram asa aproape incat ii simteam respiratia de foc cum imi mangaie cerstetul . Zeci de fiori imi treceau prin corp in acele momente,si sute de fantezii imi treceau prin minte .Oo NU , ma transform in Mike ,numai el are fantezii !!!!!
Spencer isi pleaca capul facandu-ma pe mine sa il ridic din reflex. Ii intalnesc privirea,si ma pierd in ochii lui patrunzatori. In acel moment ,i-am simtit buzele moi si dulci jucandu-se tandru cu ale mele . Sarutul lui era asa salbatic abia mai puteai sa respiri . Era asa diferit de celalalt, pe lac sarutul lui era senzual si romantic ,acesta era puternic si pasional .
Mi-a muscat buza de jos facandu-ma sa gem in gura lui , toate acestea in timp ce isi plimba degetele de-a lungul coapselor mele . I-am dat tricoul jos el continuand sa ma sarute pasional . in acest moment toata ratiunea mea era pierduta in spatiu ,eu fiind cuprinsa doar de placere .
La un moment dat chiar inainte sa facem cel mai nebunesc lucru se aude un urlet de lup care ma aduce la realitate . I-am pus mainile pe piept ca semn sa se opreasca si am spus:
- Stop!
S-a uitat nedumerit la mine dupa a facut ochii mari .
-Ma inebunesti Kath,ma faci sa imi pierd toata ratiunea!
-Stiu ! Am efectul asta asupra baietilor. Ii fac jucausi cu ochiul! .Spencer vreau ca prima noasta noapte de dragoste sa fie romantica si speciala nu in masina ,prinsi la marginea unei paduri!
Si-a tras tricoul pe el s-a asezat la spatele meu si m-a luat in brate . Era asa musculos si avea pielea asa fierbine aproape ca....NU Kath nu in masiana.Nu acum .
Era ceva ciudat ma simteam ciudat , oh nu mi-a cazut lantisorul . In fine am sa-l gasesc dimineata . Am adormit gandindu-ma la Spens la buzele lui la pielea lui LA El.
***
Ma trezesc din somn deoarece auzeam zgomote afara . M-am gandit ca poate or fi niste animale din padure nu aveam de ce ma teme. Mi-era asa greu sa ma ridic in capul oaselor pentru a privi afara , dar intr-un final ma ridic si ma uit pe gemul din dreapta si zaresc ochii galbeni infricosatori ai unui lup salivand la geam urland si zgariand masian.
Am inceput sa urlu cat ma tineau plamanii. Trezindu-l pe Spens.
-DA!!! Ce ! Ce sa intamplat a luat casa foc am fost atacati de hoti ,A Murit Cineva !!!!
-Nu ,da noi nu mai avem mult si ...napuc sa termin propozitia si ma arunc in bratele lui Spencer speriata de muarte !!
Din perspectiva lui Spencer
O tineam pe Kath la piept si pentru un moment am inghetat la avederea atator lupi in jurul masinii . Zgariand-o ,aprape ca spargeam geamurile . Cand imi aminti de bata de baseball pe care o aveam in port bagaj .
- Stai calma totul va fi bine ,ramai aici !!
- Aa mersi de sfat si eu care vroiam sa ma duc la bunica ,spun ea ironica .
Iau bata si ii fac semn lui Kath sa stea cuminte ca totul va fi Ok ,bine asa speram. Am iezit afara si am iceput sa dau cu bata in lupi dar erau asa multi nu..nu le-am putut face fata la toti ,veneau tot mai multi. Pana cand simt o muscatura de picior si cad la pamant . Lupii incepeau sa ma zgrie cu ghearele . Gandul meu nu era la faptul ca asi putea murii ci la Kath .
Din perspectiva lui Kath
-Nuuuuuuuuu!!!! Spencer!!!
Inghetasem cand l-am vazut pe Spencer intins pe jos cu lupii pe el .
Intr-o secunda fata mi se umplu de lacrimi , dar un sentiment de furie si frica ma cuprins, iesind afara am luat lupii de pe Spencer cu mainile goale si i-am aruncat de toti copacii. Nu stiu ce imi venise ,cum puteam face eu asa ceva ,doar gandul ca Spens zace mort pe pamnt ma facu sa dau cu picioarele in lupi ,cu bata de baseball pana am reusit sai alung .
-Ok cea fost asta !!
Il aud pe Spencer gemand pe jos si ma arunc in genunchi langa el .
- Spens ma auzi ,te rog lupta ,nu ma lasa singura ,am nevoie de tine ,te iubesc ma auzi te iubesc!
Il iau in brate in timp ce plangeam .
- Ce ma fac acum Doamne !!! Il iubeac prea mult ca sa- l pierd .
In sfarsit postez si eu !!! Victorie !!!
Scuze de aceasta intarziere dar atat eu cat si Deea am fost in pana de inspiatie . Ideea o aveam dar nu puteam so conturam . In fine am vrut sa va multumesc pentru vizualizari si voturi si pareri desi par putine pentru mine conteaza .
Daca va pace cartea si vreti sa postez mai repede va astept parerile si ideile . Vam pupat si va iubeac :* :* :* .Ps : Spuzati greselile de ortografie si punctuatie ;) .
CITEȘTI
Legatura dintre doua lumi
VampiroDeci, de curând am împlinit 16 ani și mi s-au intamplat o serie de lucruri ciudate, stai asi spunea spune lucruri stranii . Și mai mult, după toate astea aflu ca sunt nustiu ce ființă magica auto puternica , pe care vârcolacii vor s-o omoare deoare...