Cinci

497 29 3
                                    

Em intrase la dus , deci nu aveam cum sa-i spun ca trebuie sa plec . Poate iese pana cand plec eu , dar la cum o cunosc eu pe Em , doua ore in baie per putin sta . Ii trimit lui Spencer mesaj sa vina cam in jumatate de ora ca sa pot sa ma pregatesc . Afara era destul de frig , fiind inceputul lui decembrie , dar nu ninsese pana acum,ceea ce ma intrista destul de tare . Nu am stat mult pe ganduri ,cu ce sa ma imbrac ,cum sunt o fire friguroasa un lucru a fost cert , m-am imbracat gros .

Cum era de asteptat , Em nu iesise din baie asa ca ii las un bilet . Cand sa lipesc biletul pe frigider ,aud pe cineva batand la usa , mai mult ca sigur era Spencer. Deschid usa si....da era Spencer .

- Gata de surpriza de ziua ta ?? Apropo La multi ani !!!

- De unde sti...?

-Ca e ziua ta... Sa zicem ca mi-a soptit o pasarica, spune el si imi face cu ochiul jucaus.

-Em cumva??

-Nu imi divulg informatorii, sorry !! Hai in masina avem drum destul de lung pana la..... nee nu iti spun !

- Idiotule zi-mi ! exclam eu revoltata pentru ca nici pana acum nu reusisem sa il fac sa divulge marea surpriza.

- Buzele-mi sunt petcetluite!!! HAI in masina !!!

Desi tot incercam n-am putut sa scot nici o informatie de la Spencer tot drumul . Ciudat era ca ne indepartam tot mai mult de oras , si mergeam spre pustiu . La un moment dat , de pe autostrada cotim si incepem sa mergem pe o poteca ce ducea spre o padure. La prima vedere parea sinistra, dar la a doua deja ti se parea ca ai ajuns intr-unul din cosmarurile alea cu fantome si in care fata mereu este mancata de zonbbi... Oare Spencer a gresit drumul? TE ROG DOAMNE ZIMI CA DA! Coboram din masina iar Spencer incepe sa mearga spre padure. E clar, sunt condamnata!

- Spens, iubire, tu ai cumva vreun gand sa faci vreo crima azi?? Sti, padurea asta arata mai mult ca o padure din filmele alea in care isi duc criminalii victimele si le omoara...

-Stai calma, nu am omorat pe nimeni... INCA!

-C-c-c-CE?? comentariul lui, desi in joaca, mi-a facut pielea de gaina.

Imi zambeste o secunda incurajandu-ma sa am incredere in el, apoi se indreapta spre masina si scoare din ea o esarfa rosie cu care vine spre mine. Incearca sa imi acopere ochii cu ea. Atunci ma dau intr-o parte ferinduma.

-Ai incredere in mine? spune el surprins de reactia mea.

- Mda..

-Atunci nu strica surpriza! imi zambeste cald si mai incearca o data sa ma lege cu esarfa de data asta eu lasandu-l.

Era asa intuneric. Ma simteam asa vulnerabina. Dar stiam ca in bratele lui nu mi se putea intampla nimic.

-Vezi ceva? ma intreaba el, eu evident nu vedeam decar negru in fata ochilor.

Din perspectiva lui Spencer

Imi plimbam mana prin fata ei pentru a fi sigur ca nu vede nimic. Si nu vedea pentru ca tacerea ei spunea totul. Era asa frumoasa, avea fata rosie de la frigul de afara iar cateva fire din parul ei saten inchis ii erau cazute pe fata. As fi dat orice sa fie doar a mea, sa o protejez si sa nu o fac niciodata sa sufere. Am luat-o de mana ei rece si am inceput sa mergem. Simteam o teama si o tensiune din partea ei, asa ca am facut cel mai spontan lucru din viata mea, am luoat-o in stil mireasa si ne afundam asa tot mai mult in padurea intunecata. Respiratia ei fierbinte se revarsa asupra gatului meu rece dandu-mi fiori pe sira spinarii, iar parfumul ei de trandafir imi invada narile. Cand o am pe ea alaturi simt ca nimic nu imi mai poate sta in cale. Intr-un final am ajuns si la finalul destinatiei. O las cu picioarele pe pamant si incep sa ii desgac esarfa in timp ce spun:

- Am ajuns!

Din perspectiva lui Kath

Mi-a dat jos esarfa ier in fata ochilor mi-a aparut un lac inghetat in mijlocul unui luminis. Era asa frumos, langa lac era o mica barca prinsa de ghiata destul de groasa. Spencer se duce si scoate din barca doua perechi de patine. Totul arata asa fantastic, parca nici frigul de afara nu mai era asa de aspru, cand eram cu el nimic nu mai conta. Stai putin, patina+lac=eu sa patinez?? Oh, nu...

-Sti Spencer?? Eu nu prea stiu sa patinez...

-Nu e nimic, te invat eu! spune el si imi afisaza unul sin zambetele lui dupa care eu ma topesc.

-Esti sigur ca nu o sa imi rup ceva?

-Da stai calma esti pe maini bune!

Si uite asa a inceput prima mea ora de patinaj, sigur ca am mai si cazut dar de fiecare data ma trezeam in bratele lui puternice, in care ma simteam in siguranta. Mai avea putin si se insera iar eu invatasem insfarsit cum trebuie sa patinez. Acum jucam prinsa pe patine si desigur ca eu ma chinuiam sa fug cat mai repede, el nici macar nu se chinuia. Intr-o secunda a facut o intoarcere brusca si m-am trezit ca ma ciocnesc de acesta. Si-a incolacit mainile in jurul taliei fetele noastre ajungand doar la cativa centimetrii, am simtit cum ceva rece mi-a cazut pe nas apoi din ce in ce mai multe picatiri reci imi cadeau pe fata. Dar nu erau picaturi de apa, erau fulgi de nea. Ne-am intorg amandoi fetele pentru a vedea ce se intampla. Ningea, ningea cu fulgi mari si reci, era asa prumos.

Doua zambete ai aparut pe fetele noastre inghetate. Ne apropiam nunul de altul din ce in ce mai mult iar in urmatoarea secunda el si-a presat buzele fierbinti peste ale mele. Simteam atatia fiori trecandu-mi prin corp si atata placere cand ii simteam burele peste ale mele. Imi doream ca acest moment sa nu se mai opreasca. Dar din pacare lipsa de oxigen si-a facut simtita prezenta si a trebuit sa ne despartim din acest sarut cald intr-o zi rece. Am ramas imbratisati pentru inca cateva minute, lasand ninsoarea sa cada peste corpurile noastre fierbinti, apoi ne-am indreptat cu pasi mici spre masina pentru ca deja se facuse destul de tarziu si cred ca Em deja se speriase.

Spencer pornesdte masiana , si incearca sa dea cu spatele.PAC! Motorul mergea dar masina nu se clintea. Iesimi nervosi din masina ,si ce sa vezi , rotile din fata erau scufundate in mocirla.

-CE DRACU..!!!!

-Si acum cum se presupune ca plecam de aici !!

-Bagami-as in ea de masina !!! Cum o scot de aici .?!

Din perspectiva lui Spencer

Gandeste Spencer!! Gandeste!! Cum scoti masina de aici. Imi vedea sa injur de nu mai puteam , da doar fapul ca era si Kath acolo ma facea sa ma potolesc .

-Ma duc sa o bag in viteza poate reusesc s-o scot .

-Dute ,eu raman aici .

Ma duc la volan, si calc pedala de viteza. NIMIC. Nimic alceva decat noroi pe toata masina . Acum nu doar ca am masina blocata, o mai am si inamolita .Ma duc afara si imi atintesc privirea spre masina murdara.

-Spencer....

- Ohh..uite doar ce mizerie !!!

-Spencer...

-Saraca de tine cred ca te simti oribil murdara de noroiul asta dezgustator ... (mangaind usor masina )

-Sincer...da chiar asa ma simt...

-La ce te refe... !!!

Kath era plina din cap pana in picioare de noroi .

-O doamne ,o doamne !!! Imi pare asa de rau....

Mi-ar placea enorm sa va dati cu parerea despre carte . Este prima mea creatie , si parerile voastre conteaza enorm ;).

Sunt convinsa ca si pentru @Deea Deiutza parerile voastre sunt la fel de importante :)

Legatura dintre doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum