Din perspectiva lui Michael
Doamne cât mă poate enerva fata asta, îi spune omul " stai mai acolo ca e prea periculos " dar te înțelegi cu turci , nuuuu !
Nu vreau sa o pun în pericol , nu vreau sa afle despre toate cacaturile alea . Cum puteam sa îi spun , ști Em nu poți veni aici pentru ca e posibil sa fi secata de sânge de niște vampiri înfometați sau dacă vrei sa vi te leg cu franghiile de pat și nu ai voie sa pleci din camera ta , da...nu suna destul de bine .
Tot ce vreau e sa fie bine , ceea ce e ciudat în cazul meu , dar...gata Michael , ăsta nu ești tu .
După un drum lung ajung în fata casei . Părăsesc mașină și mă îndrept spre intrarea casei .În living o găsesc pe Em alături de vreo 5 valize .
-Am zis mai multe haine , nu tot dulapul . Spun uimit .
-E doar strictul necesar , acum nu mai comenta și pune osul la treaba și da-mi bagajele la masina .
-Dacă eu pot sta mai mult de 3 ore nemâncat, poți și tu sa renunți la măcar 2 valize .Hai pun pariu ca jumate din ce e aici e plin cu albume de muzica și căști .
-Ce!! Ba nu e adevărat !
-Oare .... Da-mi valizele cu haine.
-Bine !! Uite astea 2 . Em îmi doua valize pe care eu le duc la masina si ma intorc înapoi în casa . Unde surpriza , Emma nu mai era .
-Emma , unde dracu ești , serios acum...trebuie sa plecam ...Emma !!!
Am urcat la etaj și am căutat-o prin fiecare colțișor , strigând la ea . Bine deja intram în panica , ceva e în neregula . Am coborât și la parter , prin bucătărie , prin baie ....singurul loc în care nu căutasem era gradina și...subsolul ....gradina sigur e în gradina . Pana sa mă hotărăsc eu sa mă duc în gradina aud un tipat venind de afară .
Alerg spre ieșirea din spatele casei unde o văd pe Em alturi de doi idioți care o târau spre o mașină neagra .Când am vazu-o a acolo mi s-a urcat sângele la cap .
-EMMA!!! Am urlat la ea .
Am alergat către bărbați aia are imediat si-au scos colți la iveala,... ...vampiri .
-Stai departe , sau puștoaică o pățește ! Mârâie vampirul având colți în dreptul gatului lui Em.
-Dai drumul creatura sau îți rup gatul !
-Baiete , ea vine cu noi , dar nu cred ca pe Rachel ar deranjao dacă ar fi puțin secata de sânge .
-Amanda v-ar ucide dacă ar afla ca i-ati făcut rău , că mine de altfel .
-Vai ce simpatic ....cred ca mi se face ră.....au nemernica mica .
La momentul lui de neatenție , Em îl lovește în punctul sensibil, scăpa de strânsoarea și alerga spre brațele mele .
-La masina acum !!! Strig la ea și acesta începe sa alerge spre mașină .
Bine inteles ca am fost atacat de cei doi vampi. Când era cat pe ce ca unul dintre ei sa își înfigă colți în gatul meu , l-am simțit cum cade pe lângă mine . Se pare ca Em îi dăduse cu o bata în cap vampirului .
-O , mama mersi , acum fugi !!
Am luat-o pe Em de mana și am inpins-o pana la masian , dar celălalt vampir a fugit în fața mea și a luat-o pe Em cu o viteza uimitoare . A dracu sa fie viteza de vampir .
Spre surprinderea mea vampirul s-a oprit în fata mea cu Em și si-a înfipt colți în gatul ei .
După ce a terminat a lăsat-o sa cada mă pământ și si-a îndreptat privirea de gheța spre mine .
CITEȘTI
Legatura dintre doua lumi
VampirosDeci, de curând am împlinit 16 ani și mi s-au intamplat o serie de lucruri ciudate, stai asi spunea spune lucruri stranii . Și mai mult, după toate astea aflu ca sunt nustiu ce ființă magica auto puternica , pe care vârcolacii vor s-o omoare deoare...