Uram cuțitele, nu le suportam mai ales când se aflau la o distanta atât de mica de gatul meu . Nu ca s-ar mai fi întâmplat sa fiu amenințată cu moartea...da na înveți multe de la filme.
Rachel...da Rachel auzi ca o cheamă pe cât era de frumoasa pe atât de sărita . Cum am mai zis ori am înnebunit eu ori ea.
Când cuțitul era gata sa facă contact cu gatul meu geamul cabanei s-a facut țăndări prin el intrând un...lup
Dar după ce clipesc de mai multe ori acesta se transforma intr-un om. Destul de păros cei drept dar tot un om.
-Ok...sa mă duca cineva la spital e critica treaba , înnebunesc.
-Gura!! se răstește Rachel la mine. Gata sa îmi azvârle cuțitul drept în frunte.
-Nu! Tipa la ea ....da cum îl cheamă!
-Ce vrei Kyle ?! Tu nu vezi ca sunt pe cale sa omor cea mai mare problema a noasta .
-În cel mai prost mod posibil! Îi spune el autoritar. Rachel, furia ti-am luat mințile. Te comporți de parca n-ai știi ca trebuie omorâtă în flăcările iadului. Și știi foarte bine ca trebuie sa o supunem la ritualul elementelor pentru i-ai distruge puterile .
Rachel lasa sa-i cada cuțitul din mama ne afișând nici o reacție pe fata. Se îndreaptă apoi spre ieșirea din cabana luandu-si gorilele cu ea.
Eu rămân cu acest Kyle care se uita insistent la mine . Oare te vede apetisanta?! Da...in momente ca astea subconstientul nu mă ajuta .
Se apropie de mine și se așează în fata mea pe jos
-Deci tu ești..."pericolul"! Il aud pe Kyle vorbind.
-Da...numai pericol nu sunt . Spun și îmi dau ochii peste cap.
-Aici țin sa te contrazic , dacă nu erai un adevărat pericol Rachel nu era atât de speriata.
-Aici țin eu sa te contrazic, Rachel se teme de o adolescenta de 16 ani. Eu nici măcar nu știu despre ce vorbiți. Sunt cu totul pe dinafară.
Se uita suspicios la mine apoi spune.
-Tu chiar nu știi ce ți se intampla nu!
-Mulțumesc cerului , ai fost atins de gratia divina.
Kyle era un barbat mai mult sau mai puțin de 20 de ani . Era înalt bine făcut , cu ochii căprui.
-Poi ce-ar fi sa te luminez eu !
-Te rog...
Kyle a început sa-mi povesteasca ce se întâmplă, cum ca eu asi fi fiica reginei vampirilor cu un vrăjitor lucru ce e aproape imposibil.Cum ca ei și vampirii sunt în război de secole iar Rachel ar face orice sa câștige acest război și s-o omoare pe Amanda. Lucru care l-am inteles ca e imposibil dar vrea măcar sa o omoare psihic , omorandu-ma pe mine. Aa da și am aflat ca Kyle e fiul lui Rachel.
-Eu încă mă rog sa visez! Spun și mă uit la el cu ea mai trista privire din lume.
-Nu stiu cum te simți dar presupun ca nu prea bine.
-Tu ce crezi....auzi Kyle dar tu nu prea pari de acord cu războiul ăsta !
-Poi nici nu sunt , dar sunt obligat sa particip...stii tu Rachel.
-Ooo...da .
Și în acel moment fără voia mea ochii mi se inunda de lacrimi.
Nu mai puteam , pur si simplu nu mai puteam . Prea multe schimbări și gândul ca asi putea murii pur și simplu imi dădea fiori.
CITEȘTI
Legatura dintre doua lumi
VampiroDeci, de curând am împlinit 16 ani și mi s-au intamplat o serie de lucruri ciudate, stai asi spunea spune lucruri stranii . Și mai mult, după toate astea aflu ca sunt nustiu ce ființă magica auto puternica , pe care vârcolacii vor s-o omoare deoare...