Zece

386 21 1
                                    

   Eram în bucătărie cu Em . Nu știu ce naiba avea, da se comporta tare ciudat . E bine totuși ca nu si-a pierdut îndemânarea la gatit. Clătitele ieșiseră super gustoase.Dupa ce am terminat clătitele am început sa-mi beau ceaiul și sa îi povestesc ei despre ce am mai făcut la spital.

  -Da, și așa am amenințat acel doc...Em mă asculți măcar!?

-Ce!! A da...ziceai ceva despre....aa...scuze..nu doream sa..

-Stai calma ! Ia zi-mi, ce s-a intamplat?..

-Nimic....doar ca mă gândeam ...la ce o sa faci acum...cu Spencer , zic.Se bâlbâie ea. E clar ca nu vrea sa-mi zică, deci nu insist .

-Pai , o sa vina sa locuiască cu noi!

- Aaa , și  o sa doarmă cu Mike în camera !

-Nu tocmai....O sa doarmă cu mine în camera...

- Stai ce...si presupun ca o sa stau un camera părinților tai ?

- Pai din nou, nu tocmai...

- In camera de oaspeți?

- Nu tocmai...

- Nu...te rog nu...

-Ba cam da...Poi nu poți sa dormi în camera de oaspeți deoarece este camera de vara și nu este încălzită și în camera părinților nu poți dormi pentru ca mama are o fixate pe chestile astea ...nici chiar pe mine nu mă lasă să stau acolo.Deci prin urmare o sa dormi cu Mike la el în camera .Spun și adaug mâinile jazz !!!

-Stii dintr-o data ideea de a dormi în frig mi se pare foarte interesanta !!

- Emma...hai o sa fie distractiv . La cum va știu eu pe voi doi o sa va distrați de minune amândoi

-Are rost sa te contrazic ...orcum vei face cum vrei tu !!

-Stiu ...dar doream sa fiu drăguță ! Spun și fac o figura de cățeluși bleg .

- ...Bine!!

- Te iubesc...scuze da acum trebuie sa plec la Spencer ,nu cred ca vin diseară  acasă . Dar vin mâine dimineață cu Spens

-Ok...

Ma ridic și îi dau o groaza de pupici și îi spun ca o iubesc mult mult mult . Este ca și sora mea.

Ies afară din casa și mă îndrept spre stația de taxi . Intru în mașină și îi dau adresa șoferului . După vreo zece minute de mers , observ a mergea intr-o detecție complet greșită.

   -Aa...mă scuzați , ați luat-o pe drumul greșit.Il avertizez

- Nu va faceți griji domnisoara , am luat-o pe o scurtătura 

  - Da și eu m-am născut ieri ...ce scurtătura e aia spre ieșire din oraș.

  -Sti...ești prima care  reacționează ironic , deobicei majoritatea lumi începe sa urle și sa încerce sa iasa p din mașină.

  - Ooo..., date dracu de idiot.Du-ma la spital chiar acum

-Sa nu exageram !! Spune calm.

-Nu exagerez del...Auu , ce naiba îmi făcuși . Îl întreb nervoasa.

Nenorocitul ăsta îmi injectase o soluție în braț care mă amețeală din ce în ce mai mult .

-Nu stiu ce mi-ai făcut dar....es...ti  mort..când..mm. .

Nu nu nu de ce trebuia sa adorm chiar acum . Ce mi se intampla , ce vor ăstia de la mine! Nu puteam nega ca îmi era frica dar nu asi fi reacționat ca proastele ale din filme sa urlu și sa tip ca orcum nu rezolvam nimic , ba mai mult îmi luam și vreo palma.

Legatura dintre doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum