Cinsprezece

336 13 0
                                    

   Eram cu Kath si Amanda în living-ul casei și o tineam strâns în brațe pe Kath care la rândul ei mă îmbrățișase puternic .

   -Puștoaico , esti bine ? O întreb eu îngrijorat.

   -D..da așa cred ! Dar tu ce cauți aici?

  -Poveste lunga , dar acum trebuie sa plec , tre' sa mă duc după nebuna de Em care nu mai vrea sa rămână acasă .

  -Michel , esti sigur ca vrei s-o aduci aici . E destul de periculos !

-Asa i-am zis și eu dar crezi ca asculta...in fine mă bucur ca n-ai pățit nimic , mă întorc repede ! O sarut pe frunte și plec în graba afară la masina .

   Din perspectiva lui Kath

În living am rămas doar eu și Amanda care stătea pe canapea și se uita spre focul șemineului . Era ciudat . Sentimentul de frica mi se strecura pe sub piele facandu-ma sa mă cutremur . Dar nu mă las așa ușor. Aceasta femeie vampir are sa-mi dea câteva explicați coerente la întrebările mele .

   -Sunt convinsa sa ai foarte multe întrebări ! Îmi zice ea , ne miscandu-si privirea din dreptul focului .

  -A, nu-mi spune acum citești și gânduri !  Normal ca am  întrebări , ști acum circa 3 zile eram bine merși cu viața mea de om normal .

-Kath , nu mă pricep la asta, nu am facut-o în viața mea dar ....îmi pare rău....Imi spune ea în timp  ce se îndreaptă spre mine și mă apuca de mâini .

     Imi pare rău că nu am fost acolo pentru tine , îmi pare rău că nu am putut fi o mama normala pentru tine,dar nu te puteam pune în pericol, esti singurul lucru bun care mi s-a intamplat în viața .

  După ce a terminat de spus pur și simplu m-a bușit plânsul . Dar era un plâns intre tristețe , teama , fericire și totuși furie penteu ca orice s-ar fi întâmplat , tot m-a abandonat .

 

     -Și de ce nu ai venit sa mă vizitezi , sa știu ca TU ești mama mea .Zic printre lacrimi .

   -Pentru ca era mai bine așa , în părinți tai am avut încredere deplina . Am știut orcum totul despre tine , primeam de la părinți tai diferite poze cu tine de când erai încă un bebeluș . Am ales așa pentru propria ta protecție dar și pentru a trai o copilărie normala , departe de paranormal , războaie , vampiri , vârcolaci etc .

   -Pot sa...te iau în brațe ! Vocea îmi tremura iar sentimentele mă invaluisera. 

   -Of scumpa , bineînțeles , nu ști de când am așteptat sa te strâng eu in brate .

Desi corpul ei nu emana nici o urma de căldură , simțeam ...ca mă iubește și ca și ea cât și eu aveam nevoie de aceasta  imbratisare. O fi ea un vampir , care calcă pe cadavre ca sa ajungă unde dorește dar simt ca mă iubește .

   - Amanda....

   -Da scumpo!

   - Ma bucur ca ești aici și ai grija de mine .

  -Hai sa clarificam un lucru , o sa am mereu grija de tine . Imi zice și îmi cuprinde fata în palmele ei și îmi șterge lacrimile .

  Am mai stat și am vorbit o per iodata pana am hotărât cu Amanda sa îmi prezinte casa/ palatul nici eu nu stiu ce e mai exact . Am vizitat mai întâi bucătăria care da...era cum mă așteptam gigantica și plina cu mâncare , bine unele din frigidere erau pline cu pungi de sânge , dar detalii detalii.

  Acolo erau o gramada de persoane care treceau pe lângă noi , și am aflat ca erau servitorii casei care nu erau toți vampiri .

   Am vizitat gradina , casa toată și a durat ceva . A fost destul de simpatic , cred .

    Din perspectiva lui Ashton

    -Soph,  ce i-ai spus !! O întreb se Sophie care deja mă scotea din sărite pentru ca vorbise cu Kath și acum pare sa fie supărată pe mine .

-Nimic !! Se apară ea . Bine , un anume nimic , am fost o victima colaterala a adevărului ! Se bosumflat ea și își încrucișează mainile la piept . Pentru un vampir e foarte copilarasa sau poate doar eu o văd așa fiind ca am copilărit împreună .

  -Și ce i-ai zis !?

-Ca te cheamă  Ashton , și ca am copilărit împreună și...sti tu chestii...esențiale.

-Of Soph , esti incredibila !

-Nu da vina pe mine maimuțoiule , dacă nu o mințeai TU , nu se intampla nimic . Imi reproșează ea.

-Nu am facut-o de buna voie , nu puteam sa-i spun cine sunt , ordinele Amandei . În fine ...nu poate fi mai rău nu !

-Eu as tace în locul tău .....

În momentul ăla o văd venind pe Serena spre noi . Va întrebați cine e Serena poi sa zicem ca e nepoata Amandei și e cam nebuna părerea mea . E cam obsedata de "relația" noastră . E foarte...aranjata și tot timpul este acoperita cu un strat subțire de vopsea . Cred ca pe înțelesul tuturor e o "diva". E complicat sa îi zici "Nu" pentru ca ea aude și vede doar ce vrea .Mai e și vrăjitoare pe deasupra . Va întrebați de ce e vrăjitoare dacă e nepoata unui vampir , poi e nepoata lui Philip fostul soț al Amandei .

  -Hei iubire ! Se da ea pe lângă mine.

  -Bună Serena ....

  -Eu mă retrag ! Se aude vocea lui Soph care mizează pe buze " te descurci "

  -Deci, Ash mă gândeam ca acum când te-ai întors , ce-ar fi dacă noi doi plus dormitorul meu .... Se apropie de mine și mă sărută pe gat .

-Orcat de tentant ar suna , nu ! Acum dispari înainte sa mă enervez mai rău decât sun .....

Nu termin ce am de spus ca nebuna îmi provoacă o durere de cap infernala ce mă pune la pământ.

  -Nu uita cine e vrăjitorul aici , ok sweety.  Acum scuza-ma , Amanda m-a chemat sa cunosc pe cineva .

  Acum înțelegeți de ce o cred sărita sau obsedata . Pentru ca e . Nici nu vreau sa mă gândesc la combinația dintre ea și Kath trăind în aceeași casa . Amândouă sunt obisnuite sa primeasca ceea ce doresc , dar spre deosebire de Serena , Kath este mult mai simpatica când o face , și nu calcă pe cadavre sa obțină acel lucru . Da am zis cadavre , sa zicem ca Serena la cei 18 ani ai ei ,a omorat  multe persoane decât câte telenovele a văzut Em și Em nu pierde nici o telenovela.

  

   Din perspectiva Serenei

Dacă chiar crede ca nu știu ce a făcut el cât a fost plecat se înșeală amarnic. Știu ca tarfa aia de Kath este fata Amandei dar asta nu mă împiedică să o calc în picioare .Ashton este doar al  meu , și nu o sa permit unei puștoaice de 16 ani sa se bage intre noi .

    Ajung în living unde le găsesc pe Amanda si cred ca fufa de Kath . 

Amândouă îmi remarca prezenta .

  -A Serena , bine ca ai venit ! Ti-o prezint pe Kath , fata mea . Ca de obicei vocea matuşe-mi era ca de ghiata .

-O da încâtata ! Îi întind mana sa fiu "politicoasa" . Ca sa o distrug pe Kath trebuie săi câștig încrederea Amandei astfel încât sa nu mă bănuiască .

  Vreau sa zic ca nu ma simt deloc mandra de mine , mi se pare ca acest capitol a fost și este un mare dezastru . Parcă nu îmi găseam cuvintele . Orcum bucur ca am postat ....măcar . Pupici :* :* :*

Ps : In poza Serena

  

  

 

   

 

Legatura dintre doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum