Doisprezece

432 19 1
                                    

     5 Hours Leter

Misteryville era un oraș destul de normal la prima vedere ,  lumea era destul de liniștită . Cert e ca soarele încă stralucea pe cer.Dar cu cât intram mai adânc în oraș , totul de întuneca.  Casele deveneau din ce în ce mai rare și mai vechi. Când deodată văd o datai' casa .

    Ashton oprește mașină în fata casei dacă pot săi spun așa și coboram amandoi grăbiți trântind cu ușile.

    

   -Amanda! Urla Ashton în timp ce da buzna în casa.

     De la etaj , coboară pe scari o adevărată doamna. Intr-o rochie mulată albastra ce îi punea în evidenta formele. Mamă cum arata femeia ăsta la 1000 și ceva de ani. Desi ma gândeam ca va arata ca o femeie deaia cu rochii lungi pana în pământ etc . Arata ca o adevărată multi-milionara .

    -Ce s-a intamplat Ashton ? Kath e bine ?

  -Tocmai asta vrem sa discutam , a dispărut! Îi răspund eu Amandei.

  -Michel mă bucur sa văd ca ești așa îngrijorat pentru Kath deși nu exista nici o legătură de sânge intre voi , dar deja bănuiesc unde este scumpa mea fiica . Privirea ei se îndreaptă către Ashton și aproba din cap.

   -Joseph , striga ea la cineva, du-l pe Michel la părinții lui și asigurate ca sunt în siguranță, nu putem risca nimic . Sophie, Paul si Louis  veniți cu mine , am câteva treburi nerezolvate cu Rachel. Ashton vi cu noi din câte am înțeles Kath are încredere în tine .

     Din perspectiva lui Kath

Când m-am trezit eram întinsă pe un pat . Se pare ca adormisem . Așternuturile miroseau a proaspăt ceea ce era destul de surprinzător pentru o haita de lupi. Surprinzător nu mai eram legata sau ceva .

  Când mă uit mai bine  prin camera , și la cât de somnoroasa eram mă sperii de silueta unei persoane și încep sa tip.

    -Aaaaaa! !!!

   -Ho ușor , de ce urli, sunt doar eu ! Ma anunță Kyle care credea ca dacă pândește lumea din umbra e perfect normal.

-Apoi nu știu de ce urlu. Spun eu ironica . Poate pentru ca sunt tinuta ostatica de către vârcolaci așteptând sa mi se taie capul din moment în moment. Urlu din nou la el .

   -Calm , nu o sa mori deocamdată , nu sunt gata formalitățile pentru ritual.

  -Și asta ar trebuii sa mă calmeze . Spun gesticuland cu mainile . Mai având puțin și începând sa plâng

    Kyle se apropie de mine și îmi șterge o lacrima de pe obraz și îmi zâmbește.

  -Nu mai plânge , totul o sa fie bine. Încearcă sa mă calmeze el .

-Cum sa mă calmez când.....

-Găsesc eu o cale din a te scoate de aici !

-Dar cum...Ai face asta ? Il intreb printre suspine.

-Normal, nu asi lasa-o pe Rachel sa te distrugă când tu nu ai nici o vina , ăsta e războiul ei și al Amandei nu al tău . Ești așa simpatica și nu cred ca asi putea sa te văd cum arzi în flăcări....

  Nici nu a terminat fraza , ca m-am napustit asupra lui și....nu va gândiți la prosti , am prieten , și. ...l-am luat în brațe puternic . La rândul lui el mi-a răspuns la îmbrățișare .Iar când nu mă așteptam el ia o perna din spatele meu și îmi da în cap.

   -Acum nu mai plânge ca atât timp cât eu încă sunt aici jur ca nu ți se intampla nimic .

  - Pai în primul rand , bine nu mai plâng și în al doilea rand , ăsta e război. Insfac în momentul ăla o perna și i-o arunc în fata  . Și a început războiul ...si nu era drept mi-am luat mai multe pune în cap decât el .

     După întreaga lupta , bineînțeles ca am....pierdut .

   -Nu e drept, tu ești vârcolac .Obiectez eu și mă întind pe spate în pat .

  -Și tu ești fata celui mai bătrân vampir .

-E detalii detalii. Spun și începem amândoi sa radem .

   -Esti complet diferit de un vârcolac . Adică îmi imaginez cum ar fi și nu e ca tine .

  -Poi sa zicem ca (,) cu tine pot sa fiu eu însumi dar sa ști ca în haita nu sunt foarte sensibil și amuzant.

-Imi închipui ...Dar vouă nu va e frica ca asi putea evada adică...nu ma-ti mai legat  .

-Poi de ce crezi ca sunt eu aici . I-am zis lui Rachel ca mai bine te-asi păzi eu ca sa fim sigur ca nu scapi. Imi zice și îmi face cu ochiul.

  Nu la scurt timp după asta aud zgomote dinspre usa, când deodată usa se face țăndări și pe ea intra o fata cu un vârcolac pe jumătate transformat secătuind-ul de sânge. După ce iși termina treaba lasa cadavrul sa cada pe jos și își îndreaptă privirea către mine și Kyle care se așezase în fata mea protector  incordandu-si mușchii.

    Dar după o fracțiune de secunda se calmează și face ochii mari.

  -Sophie!! Spune el.

  -Kyle...

Am pierdut eu ceva ...Da...cam tot dacă e s-o luam logic . Ma informează  subconstientul meu .

  Amândoi aleargă unul în brațele celuilalt si se sărută delicat .Odododo ce drăguț ....stai un vârcolac și un vampir....odododo  nu  prea drăguț.

-Ce cauți aici? O întreba Kyle pe Sophie

 

-Am venit s-o salvam pe Kath , fata Amandei , care presupun ca ești tu . Zice ea și își îndreaptă privirea spre mine .

  -1 Da eu sunt și 2 Acum înțeleg de ce nu ești tu deacord cu războiul ăsta .La replica asta adaug dansul sprâncenelor.

  -Nu e timp, hai.... Ma ia de încheietura după ea.

-Stai Rachel o sa bănuiască ca v-am last sa scăpați.......musca-ma.

-Nu pot sa fac ăsta .Zice Sophie îngrijorată .

  -Ba da poți , aratasi asta mai devreme . Ma rastesc la ea .

  Ma apropi de Kyle și în iau in brate acesta lundu-ma la rândul lui.

   -Totul o sa fie bine , mersi pentru tot . Ii șoptesc la ureche .

Ma retrag din îmbrățișare și îi fac semn lui Sophie sa își facă treaba în timp ce eu vreau sa mă uit în alta parte.

   -Scuze.... Se aude vocea lui Sophie

  După aud un mic tipat a lui Kyle, după care simt cum cineva mă apuca de mana și mă trage afară . Era Sophie. Coboram în graba scările și ieșim pe ușa din spate a cabanei. Da era un fel de cabana cu etaj. Și bine inteles eram în mijlocul unei paduri

     Urăsc pădurile.  Acolo erau doi vampiri care secatuiau de sânge niște paznici care presupun ca erau vârcolaci .Unul dinte ei se uita la noi și urla.

     -Fugiti!!!!  Vine Rachel cu vârcolacii și suntem în defavoarea numerica .

   

    Dar nu apuca sa termine ce are de spus ca pe Sophie care era în fata mea sare un ditamai lupul gata sa o devoreze.

    Cu ochii ațintiți la Sophie nu am observat cum un lup a sărit pe mine de la spate . Instant s-a prefăcut în om și.....clar nu era nimeni altcineva decât nebuna de Rachel.Cu un cuțit cât casa la gatul meu....

   -Nu iar!!! Serios tu nu te saturi niciodată sa mă ameninți cu cuțitul ăsta !!!

    Hei uite șicapitolulăsta care e da....făcutcât de repede am putut .Ma scuzati dacă nu e la așteptările voastre dar asta e m-am granit cât am putut sa postez . PUPICI :* :* :*

PS: În poza Kyle

Alt Ps:M-am grăbitatât cu capitolul pentru tine Diana ;)

 

  

Legatura dintre doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum