𝖯𝗈𝗄𝗎𝖽 𝗌𝖾 𝗈𝖼𝗂𝗍𝗇𝖾𝗍𝖾 𝗎𝗉𝗋𝗈𝗌𝗍ř𝖾𝖽 𝗆𝖺𝗀𝗂𝖼𝗄é 𝗇𝗈𝖼𝗂 𝗉𝗈𝖻𝗅íž 𝗆𝗅ý𝗇𝖺 𝗇𝖺 𝗋𝗈𝗆𝖺𝗇𝗍𝗂𝖼𝗄é 𝖪𝖺𝗆𝗉ě, 𝗆𝗈ž𝗇á, ž𝖾 𝗓𝖺𝗁𝗅é𝖽𝗇𝖾𝗍𝖾 𝗈𝗁𝗇𝗂𝗏é𝗁𝗈 𝗄𝗋𝗈𝖼𝖺𝗇𝖺.
Ohnivý krocan je zajímavý duch, který se zjevuje jen jednou ročně o Velkém pátku. Dávejte si pozor, protože ohnivý krocan je opravdu ohnivý a horký na dotek! Pověst se má takto: Mlynář byl člověk, který si rád dopřával dobrého jídla a obzvlášť rád měl pečeného krocana. Krůtí maso bylo jeho oblíbené a o každém svátku si pochutnával na velikém krocanovi. Při jedné takové příležitosti se rozhodl vykrmit tři krocany, aby si mohl Velikonoce opravdu užít. Jakožto věřící se chystal mlynář o Velkém pátku postít, aby si mohl velikonočního krocana řádně vychutnat. Uprostřed půstu ho přepadl tak velký hlad, že spořádal celého pečeného krocana v ten samý okamžik, kdy byl Ježíš uložen do hrobu. Když krocana zhltnul, udělalo se mu špatně, postihl ho žlučníkový záchvat a okamžitě zemřel. Od smrti nenasytného mlynáře se ohnivý krocan zjevuje každý rok na Velký pátek, usazený na mlynářovi a hlasitě hudruje a provokuje lidi, aby se přiblížili. Myslete na to, že ohnivého krocana nelze zabít ani vyhnat z Kampy a pro případ, že byste tohoto zlého ptáka potkali, dbejte na to, abyste měli žáruvzdorný oděv.Ostrov Kampa, Praha 1. Ohnivý krocan straší jen na Velký pátek.
ČTEŠ
Č𝗲𝘀𝗸é 𝘇á𝗵𝗮𝗱𝘆 𝗮 𝗱𝗮𝗹ší
Paranormal[Dokončeno] Svět se zdá na první pohled tak překrásný a poklidný. Tak nevinný. Avšak pojďme si povyprávět trochu více o tom,jak nevinný vlastně doopravdy je.