Tohle se stalo kolegyni mojí matky asi před deseti lety. Musela zůstat trochu déle v práci a pak ještě na nákupy a domů jela až poslední tramvají. Venku už byla úplná tma a tramvaj byla poloprázdná. Kolegyně si sedla, vyndala si knížku a začala číst. Jen tak napůl si uvědomila, že si na sedadlo za ní přisednul nějaký muž. Četla dál, tramvaj se postupně vyprazdňovala. Tramvaj se blížila ke konečné zastávce. Na poslední stanici před konečnou vystoupil i poslední cestující z vozu, ten muž, co seděl přímo za ní. Na konečný kolegyně zavřela knížku a vystoupila. Přišla domů, v předsíni hodila tašky na zem a šla si svlíknout kabát. Jak si ho sundala, najednou si všimni, že s ním něco není v pořádku. Podívala se pořádně a zjistila, že má na zadní části kabátu několik dlouhých ostrých řezů, udělal to nějakým způsobem velmi ostrý předmět, asi žiletka. S hrůzou si uvědomila, že to musel být ten neznámý muž v tramvaji, který seděl za ní,musel to udělat když všichni včetně ní nedávali pozor. Nejhorší byl ale pocit, že si vůbec ničeho nevšimla - ten úchyl ji mohl klidně zabít! Druhý den v práci to celá otřesená vyprávěla kolegyním a ty jí řekla, že se to stalo i několik dalších žen v Praze. Tomu neznámému úchylovi, který nepozorovaně rozřezával ženám zezadu kabáty, se říkalo Žiletkář.
ČTEŠ
Č𝗲𝘀𝗸é 𝘇á𝗵𝗮𝗱𝘆 𝗮 𝗱𝗮𝗹ší
Paranormal[Dokončeno] Svět se zdá na první pohled tak překrásný a poklidný. Tak nevinný. Avšak pojďme si povyprávět trochu více o tom,jak nevinný vlastně doopravdy je.