Nevelký les, nacházející se západně od jihočeské metropole je zdá se dějištěm mnohých nevysvětlitelných jevů. Lidé tu slyší podivné zvuky, hru na flétnu, nebo tu potkávají vysokého muže v černém plášti a klobouku, který se nohama nedotýká země a pohybuje se v lesním porostu velmi rychle. Noční tmou se vznášejí rudě žhnoucí oči, po lese se toulá duch zavražděné ženy z nedaleké samoty. Na jednom lesním rozcestí tu stával mohutný strom, který neodolatelně přitahoval sebevrahy a na jehož větvi několik lidí dobrovolně ukončilo svůj život oběšením. Místní obyvatel se pokusil dalšímu vábení sebevrahů zabránit a větev, na které se lidé věšeli, ze stromu odřízl a spálil. Vzápětí mu ruka, kterou držel pilu při úrazu zchromla.
Podivná a dodnes ne zcela vyjasněná tragédie zde připravila o život čtyři vojáky, kteří tu hlídali muniční sklad. Branišovský les měl být dokonce svědkem havárie UFO. V lese se také nachází kdysi rozlehlé močály a rybníčky, v kterých za různých okolností utonulo mnoho lidí. Jejich duše prý dodnes z bažinatých vod vystupují a lákají do zrádných močálů další kolemjdoucí. Zdá se tak, že jen málo míst u nás je pro člověka tak nepřátelských a čeká tam na něj tolik různých nástrah jako v Branišovském lese, zvaném též Bor.
ČTEŠ
Č𝗲𝘀𝗸é 𝘇á𝗵𝗮𝗱𝘆 𝗮 𝗱𝗮𝗹ší
Paranormal[Dokončeno] Svět se zdá na první pohled tak překrásný a poklidný. Tak nevinný. Avšak pojďme si povyprávět trochu více o tom,jak nevinný vlastně doopravdy je.