°
PAST.
"kenapa kau bersembunyi kat belakang kedai ni?"
"apa kau buat kat sini??! Kau nak apa dari aku?" jerit Soo-yeong. Perempuan itu tersenyum sinis.
"Well I thought you boleh diharapkan, I know you love someone else but I tak boleh biarkan you hidup" kata perempuan itu. Soo-yeong memandang perempuan itu.
"what you doing?" Soo-yeong.
"you tell me that girl, your friend would not be close to Yoongi. I nampak semalam dia beraninya datang bertemu dengan Yoongi." kata perempuan lagi.
"it's was a accident, she love him! Apa yang aku nak buat. Janji aku tak jadi kahwin dengan Yoongi." ujar Soo-yeong.
Perempuan itu ketawa, dia seakan tidak percaya dia mengupah Soo-yeong untuk membantunya menghentikan perkahwinan ini. Namun yang jadi lain pula.
" I ada banyak hal nak kena buat lagi lah, you tahukan family Yoongi tak suka I even his mom and his grandmother also." kata Perempuan itu.
"aku akan bagitahu Yoongi kaulah yang bunuh keluarga dia!! Kau mahukan Yoongi dari sejak zaman sekolah lagi but he rejected you! Kau patut cermin diri kau sendiri dulu baru kau tahu kau layak atau tak untuk Yoongi." sindir Soo-yeong. Perempuan itu memandang Soo-yeong. Dia kemudian menarik rambut Soo-yeong.
"let me tell you why I am here come to see you before you say that stupid thing you should know I will kill you anytime I want bit*h!!"
PSTSUU..
Tembak orang suruhan perempuan dengan pistol tanpa suara, silence shooter.
Perempuan yang mengancam Soo-yeong tadi tersenyum puas bila dia menghancurkan setiap satu bukti.
"uruskan mayat dia, bakar ke apa ke pastikan orang tak tahu dia" kata perempuan licik ini. Dia akan menghapuskan seorang sahaja lagi sesudah itu segalanya selesai.
°
PRESENT.
Yoongi baru sahaja selesai mesyuarat bersama dengan pekerjanya. Yoongi mengeluh lelah tengkuknya sangat sakit. Dia berjalan terus ke pejabatnya.
Bila pintu pejabat dibuka dia terkejut lihat sosok wanita cantik mengenakan gaun merah.
"siapa?" soal Yoongi. Gadis itu berpaling lalu tersenyum manis buat Yoongi. Lelaki itu akhirnya mengeluh malas.
YOU ARE READING
I LOVE YOU MR. MILLIONAIRE
RomanceMin Yoongi & Choi Yu-na Min Yoongi, Jutawan muda terkenal dengan sikapnya yang dingin. Ketakutannya menghantui dirinya sejak satu kemalangan yang tidak disengajakan. Namun apakah benar ia tidak disengajakan? Semua orang menunding jari pada Min Yoon...