N I N E T E E N

7 1 0
                                    

Yoongi baru sahaja sampai dirumah keadaan rumahnya gelap gelita

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yoongi baru sahaja sampai dirumah keadaan rumahnya gelap gelita. Dia merebahkan tubuhnya diatas sofa. Sebelum melelapkan matanya.

15 minit sudah Yoongi tidur, dia akhirnya bangun setelah mendengar telefonnya berdering.

"aish!" geram hatinya bila ada yang menganggu tidur. Yoongi terus mencapai telefonnya.

"hello! Apasal ganggu aku tidur ni!" marahnya.

"Aku ada hal penting nak bagitahu kau. Yuna takda kat rumah. Beg pakaian dia , beg tangan ,phone semua tinggal dekat depan pintu. Kau datang tak ni?" ujar Namjoon, Yoongi terus bangun dari sofanya dia berjalan mencapai kunci keretanya.

"aku on the way sekarang. "ujar Yoongi.

Namjoon dan Hyejin berada di luar rumah wanita itu. Kemudian kedatangan Yoongi membuatkan mereka mengalihkan perhatian memandang lelaki berkulit putih bersih itu.

"macam mana kau ada nampak dia?" soal Namjoon. Yoongi mengeleng dia juga risau walaupun dia dan Yuna kurang baik sekarang.

Hyejin mengeluh.

"mana kau ni, macam mana ni? Boleh ke kalau kita buat laporan polis? " kata Hyejin memandang teman lelakinya dan Yoongi bergilir.

"belum 24jam lagi." jawab Yoongi. Hyejin bangkit.

"takkan nak tunggu 24 jam baru nak lapor! Kau yang salah mana dia! Kau dengan dia kan!" kata Hyejin. Namjoon menarik bahu Hyejin cuba menenangkan Hyejin.

"sudahlah kalau bergaduh pun bukan boleh selesai. Tak munculnya Yuna depan mata kita ni!" kata Namjoon.

Tiba-tiba telefon Yoongi berdering. Lelaki itu segera menjawabnya bila dia lihat nama Yuna tentera disana.

...

"hello encik Min Yoongi? Cari buah hati ke?" ujar Jungkook tidak jauh dari rumah Hyejin. Dia dapat lihat jelas Yoongi mengetap rahangnya.

"mana kau bawa Yuna ha?" dingin sahaja jawap Yoongi. Jungkook ketawa kecil menghindari dari kedengaran.

"kau lupakan saja pasal dia em? Dia lebih bahagia dengan aku. Sebab kami sama?" kata Jungkook. Yoongi bercekak pinggang bila dia mendengarnya.

"sama? Kau gila, dia normal!" bentak Yoongi.

"kau beriya sangat nak dengan perempuan yang dah hancurkan hidup kau. Kau tahu kan dia adik kepada pembunuh ibu dengan bapa kau." ujar Jungkook. Yoongi terdiam.

"kenapa kau diam? Jangan risau lah biar aku jaga dia lebih baik dari kau jaga dia. " ujar Jungkook lagi.

"aku tahu segalanya Jungkook, kau dengan Seulgi yang plan semua ni. Lepaskan Yuna! " balas Yoongi. Dia dengar ketawa Jungkook dari dalam panggilan.

I LOVE YOU MR. MILLIONAIREWhere stories live. Discover now