1.Bölüm
***
19.08.1997-İstanbul 12.00
Çok canı yanıyordu Rümeysa'nın. Hayatında hiç böylesine bir acı hissetmemişti ,bu nasıl bir acı dedi içinden Rümeysa, istemiyordu. Yapmayacaktı bu bebeği .Doğurmak istemiyordu. Zaten istenen bir bebek değildi. O sırada Hastaneye götürülmekteydi . Otomobili süren Dursun'a baktı Rümeysa ,nefret ediyordu Dursun'dan .Bunların hepsi onun suçu diye düşündü Rümeysa ama bilmiyordu ki önde otomobili süren adamın kendisini ne kadar çok sevdiğini . Karısı istemiyodu bu evliliği ama kendisini ne kadar çok sevdiğini bilse onu affeder , sever diye düşündü adam. O sırada varmışlardı Şifahaneye . Hemen hastabakıcı geldi ve sedye ye yatırdılar Hatice kızı Rümeysayı .Çok özlüyordu Rümeysa annesi Hatice'yi keşke vermeselerdi dedi kendi kendine bir ümit kabus tan uyanmayı diledi Rümeysa annesinin yer yatağında kokusunu içine çekerek uyuyor olmayı diledi... Ama gözlerini açtığında karşısın da hastabakıcıyı gördü ve Şifahanede olduğunu tasdikledi Rümeysa ve bir kez daha döktü gözyaşını .Yavaş yavaş gözleri kapanıyordu Rümeysa'nın engel olamıyordu göz kapaklarına .En son hatırladığı o adamın elinden tuttuğuydu.
Gözlerini açtığında şifahane odasında yatıyordu Rümeysa. Gözlerini etrafta gezdirdiğinde şeffaf ,kutu gibi bir şeyin içinde yatan bebeğe kaydı gözleri . Nefret ediyordu o bebekten .O adamın kanını taşıyordu bebek. O sırada Dursun kara gözleri ,kara kaşları olan sevdiceğine bakıyordu .Çok seviyordu karısını ,bunu çok geç anlamıştı ama seviyordu bu daha önemli değil mi diye düşündü adam. Ve odaya hastabakıcı girdi .Dursun da dışarı çıkıp bebeği nüfusa kaydetmeye gitti adam ve o anda karar verdi bebeğin ismi 'Duru' olacaktı . Bu ismin anlamı kendisinde çok büyüktü Dursun'un bir sürü sebep sayabilirdi ama sadece iki si yeterliydi bu ismi koyması için.
***
23 yıl sonra...
18.08.2020 İstanbul 11.50
Duru'dan
Yine günlük yazıyorum derdimi anne babama dökmek yerine bir kitaba yazıyorum ne komik dimi .Annem ve babam ayrı. Ben annem ve babam ile konuşmuyorum daha doğrusu konuşamıyorum .Beni nedenini bilmediğim bir nedenden dolayı ile sevmiyorlar. Oysaki daha yeni doğmuş bir bebek size ne kötülük yapabilir ki. Demek ki yapmışım daha ben doğmadan beni sevmemelerinin bir açıklaması olamaz çünkü. Beni de on sekiz yaşıma girdiğim gün elime bir kaç para kalmak için bir yer ve okulumu ayarlayıp beni bırakıp yurt dışına gittiler. İkisinin de nerede olduklarını bilmiyorum ikisi de ayrı ayrı koyup gittiler beni .Ne yaptığımdan, başıma bir bela gelmiş mi gelememiş mi merak etmeden yaşıyorlar orada. Neyse bu kadar yazmak yeterli bir an önce yatıp yarın erken kalkmam lazım. Hastaneye gideceğim staj için yeni başlıyorum ve heyecanlıyım ister istemez inşallah bu karanlık ,depresif hayatıma iyi gelen bir arkadaş , bir dost çıkar karşıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüğüm
Genç Kız EdebiyatıDuru ; Annesi ve Babası tarafından sevilmemiş ,şefkat görmeyen ve yaşadıklarını günlüğüne aktaran bir kız. Okan; Babasını aldatan kadından nefret eden ve hiçbir kadına güvenmeyen ,nefret eden bir oğlanın yaşadıklarını günlüğünde saklayan bir genç. G...