Episode 15

15 2 1
                                    

"Mwohanya?!! (Awak buat apa) " kata saya sambil menahan tangan lelaki tersebut.

Lelaki itu menepis tangan saya. Y/N kebelakang terkejut dengan apa yang berlaku.

"Yang kau sibuk kenapa?!!" Kata lelaki itu sambil keluar dari tempat duduk nya dan mendekati saya.

Seinci pun saya tidak gerak. Saya hanya memandang tepat pada mata lelaki itu.

Han P.O.V tamat.

Y/N tidak hanya berdiri di situ, dia pergi memanggil pak cik nya.

Pak Cik nya datang.

"Emm boleh saya tahu apa yang berlaku sekarang ni?" Tanya Pak Cik Y/N

"Lelaki tak guna ni cuba nak se tuh Y/N!" Kata Han masih tak melepaskan pandangan pada lelaki tersebut.

"Heh! Kau ada bukti ke yang aku cuba sentuh dia?" Kata lelaki itu sambil tersenyum sinis memikirkan bahawa dia sudah menang.

Kali ni Han pula yang tersenyum sinis.

"Heh...kau tengok atas tu..ade CCTV yang betul-betul tepat dengan arah kau duduk." Kata Han.

Mata lelaki tersebut terbeliak. Pak Cik Y/N terus mengeluarkan telefon nya dan melihat rakaman CCTV yang dikatakan Han itu.

Selepas memeriksa, ianya memang ternyata yang lelaki itu cuba menyentuh Y/N.

Lelaki tersebut dipaksa meminta maaf kepada Y/N dan dibawa ke balai atas gangguan seksual.

*Selepas kejadian itu* (suara Doraemon)

Y/N menutup pintu kedai. Dia memusing dan Han sedang berdiri di situ tersenyum lebar seperti kanak-kanak.

"Iya nak apa?" Tanya Y/N

"Nak something" kata Han.

"Ok...nak apa?" Tanya Y/N lagi

"Entah... sebenarnya saya sendiri pun tak tahu nak kata apa... just tiba-tiba rasa nak cakap macam tu." Terang Han.

Y/N hanya menggeleng kan kepalanya.

"Jom kita pergi...." Kata Y/N

"Nak pergi mana?!" Tanya Han teruja.

"Balik rumah..." Jawab Y/N

"Lahhhh.... kenapa?? Takkan tak nak pergi mana-mana? Heyyyyyy" kata Han sambil mengekori Y/N yang sudah mula beredar.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

(Hiatus) Knock My Door~𝐒𝐊𝐙 𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠~Where stories live. Discover now