Mereka berdua kembali ke apartment bersama.
"Terima kasih sebab bagi saya ikut awak buat assignment...." Ucap Han.
Y/N mengangguk.
"Terima kasih untuk teksi ada apa-apa ke yang boleh saya balas?" Kata Y/N
"Emm....boleh saya gunakan peluang ni lain kali....ni peluang yang berharag...takkan saya nak guna terus...kan?hehehehe" Kata Han.
"Ok." Y/N terus masuk ke dalam rumahnya.
Han pula...
"That's first time in my life....girl doesn't excited when they with me.....I need to work hard more..." Kata Han sambil meletakkan tangan pada dada nya.
Dia masuk ke dalam rumahnya juga.
Y/N terus membersihkan diri. Siap saja dia mula memindahkan gambar yang diambilnya tadi ke laptop nya.
Memeriksa setiap gambar, dia berhenti pada sekeping gambar.
Ianya gambar Han. Dia ambil secara diam semasa Han tidak memberi perhatian.
Dia merenung gambar tersebut.
Han memeriksa gambar yang diambilnya tadi di kamera nya.
"Wahh...x sangka aku pandai amik gambar...." Kata Han
Asyik dengan menekan butang dikamera nya, Han berhenti pada satu gambar juga.
Ianya Y/N. Pada dia, muka Y/N terpancar satu kesedihan yang dah lama dia pendam. Macam
Y/N meminta seseorang untuk lepaskan dia.Mereka berdua terus merenung gambar masing-masing. Sehinggalah....
"Beepppp!" Bunyi loceng pintu
Y/N berbunyi.Y/N bangun dari kerusi nya dan memeriksa siapa. Ianya penghantar makanan.
Y/N membuka pintu dan membayar makanan nya.
"Beepp!" Bunyi pintu Han pula yang berbunyi.
Han meletakkan kameranya di meja dan pergi ke pintu.
Memeriksa siapa yang ada diluar. Han membuka pintu dan membayar makanan.
Begitulah hari mereka berdua berakhir. Memikirkan antara satu sama lain.
YOU ARE READING
(Hiatus) Knock My Door~𝐒𝐊𝐙 𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠~
FanfikceWe will be together, just wait. I will knock you door. Start: February 4 2021