"Awak....Han Jisung, Rapper J.ONE tu kan?"
Mata Han terbeliak.
"T-TAK! *melepaskan diri dari
Y/N* saya bukan dia...dia kan pergi bercuti!" Kata Han."Cut the drama...tak berdosa pun mengaku.." kata Y/N
Han memandang Y/N lama...Y/N pula berdiri sahaja menunggu jawapan dari Han.
"Haihhh...betul tu...awak dah tahu identiti saya..ada apa-apa yang boleh saya bagi untuk awak lepaskan saya dan tak bagitau pada sesiapa...??" Kata Han.
"Dengar sini...saya bukan nak culik awak...atau nak buat something pada awak...saya just selamat kan awak dari sasaeng yang tengah ade kat luar tu sekarang...." Terang Y/N.
"Sasaeng??" Han pergi pada monitor pengawasan.
Di luar itu, ada seorang perempuan yang sedang mengetuk pintu rumah Han, dan berkali-kali menekan loceng.
"Tapi....macam mana?" Tanya Han sambil memandang Y/N
"Macam mana awak tahu tu sasaeng??" Sambung Han.
"Saya baca artikel tentang sasaeng, dan sasaeng yang paling 'terkenal'.... ialah sasaeng ni.." Terang Y/N.
Han mengangguk.
"Macam mana saya nak balik?" Tanya Han.
"Mana saya tahu...call lah manager awak ke apa?" Kata Y/N.
"Sebenarnya...." Han terdiam seketika.
Y/N menunggu.
"Sebenarnya...manager saya tak tahu yang saya duduk sini, saya bagitau dia yang saya tinggal dengan mak saya sekarang ni, tapi! Mak saya tahu yang saya duduk sini...dan dia tolong saya untuk tak bagitau manager saya yang saya duduk. Kalau dia tahu yang saya duduk sini, habislah sayaaaaa" Panjang lebar Han terangkan.
Tepat pada masa, Han habis bercerita. Loceng rumah Y/N berbunyi.
Han dan Y/N memandang antara satu sama lain.
Y/N mendekati monitor pengawasan. Y/N agak terkejut kerana sasaeng itu betul-betul dekat dengan kamera.
"Apa masalah perempuan ni??" Y/N menekan butang mic.
"Apa yang saya boleh bantu??" Tanya Y/N.
"Maaf mengganggu, saya penghantar barang, tapi barang yang saya sedang hantar ni tuan dia tak de, boleh cik jadi penanda tangan untuk penerimaan barang ni?" Terang dia.
YOU ARE READING
(Hiatus) Knock My Door~𝐒𝐊𝐙 𝐉𝐢𝐬𝐮𝐧𝐠~
أدب الهواةWe will be together, just wait. I will knock you door. Start: February 4 2021