5 ay sonra
TaehyungSonunda toplantı bitmişti ve eve dönebilecektim. Son iki aydır yaptığımız sıkı çalışmalarımız sayesinde batmaktan kurtulmuş hatta en iyi şirketlerden birisi olmuştuk. Şimdi ise bunun şerefine parti düzenliyorduk. Partiye Jeongguk ile gidecektim, eminim parti olduğunu duyunca sevinçten havalara uçacaktır.
Arabayı park ettikten sonra aklıma Jeongguk'a muzlu süt sözü verdiğimi hatırladım ve en yakın markete yürümeye başladım. Markete girip süt ve birkaç aburcubur alıp çıktım.
Eve geldiğimde kapıyı çalmıştım. Normalde Jeongguk kapıyı hemen açardı, ama şuan açmamıştı. Uyumuştur diye düşünüp anahtar ile kapıyı açıp içeri girdiğimde bütün ışıkların kapalı olduğunu fark ettim. Ama Jeongguk karanlıktan korkardı. Neler oluyordu?
Seri adımlar ile elimdeki poşetleri yere bırakıp salona doğru ilerledim. Işıkları açtığım da salonun boş olduğunu gördüm. Daha sonra bütün odalara baktım fakat Jeongguk yoktu. Ve saat neredeyse gece yarısıydı. Bu saatte nerede olabilir!?
Jin Hyunglara gitseydi haber verirdi, ama hiç bir mesaj yoktu. Jeongguk çok çevresi olan bir çocuk değildi, bu yüzden nerede olabileceğini tahmin edemiyordum. Jeongguk'u aramak için telefonumu çıkardığım da şarjımın bittiğini gördüm. Hemen şarja takıp açılmasını bekledim.10 dakika sonra biraz da olsa şarj olan telefonumu alıp Jeongguk'u aradım. Ne kadar arasamda açılmayan telefon ile aramayı bırakmıştım. Normalde aramalarıma anında cevap verirdi.
Jungkook - Taehyung
Hyungie
Jeongguk
Neredesin?
Telefonunu neden açmıyorsun!?
Jeongguk!
Umarım telefonunun kapalı olmasına karşılık güzel bi cevabın vardır.
Seni merak ediyorum.
Şu siktiğimin telefonunu neden kapatırsın ki?
Telefonu açtığın gibi bana geri dön.
Namjoon - Taehyung5 cevapsız arama
Tae
Hyung
Hyung
Hemen bakk
Hadi hyunggJoon hyung
Ne oldu taehyung
Gecenin bu saatinde
?Tae
Jeongguk'a ulaşamıyorum
Senin bi bilgin var mıJoon hyung
Hayır
Nereye gitmiş olabilir ki
Okuldan arkadaşları ile felan mı bir yere gitti acabaTae
Bilmiyorum hyung
Telefonu da kapalı
Endişeleniyorum
Normal de haber verirdiJoon hyung
Bende endişelendim şimdi
Yugyeom'a mesaj atayım ben
Sende tekrar bi ara olur muTae
Tamam hyung.
__________________________________________Namjoon - Yugyeom
Namjoon
YugyeomYugyeom
Namjoon hyung?
Hayırdır bu saatte?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F𝖺𝗍𝖺𝗅 𝖫é𝗂𝖿𝗍 | 𝗍𝗄
FanfictionJeongguk çok yanlış kişiye aşık olmuştu.. Başlangıç|04.03.21 Bitiş|27.04.21