6 ay sonra
JeonggukJungkook - Taehyung
Hyungie
Jungoo
Eve geliyorum da
Bir şey istiyo musun
?Jungoo
Muzlu süt birde noodle alır mısın hyungieHyungie
Tm beş dakikaya evdeyimJungoo
Bekliyorummmm
Jeongguk
Hyungum ile yaşamaya başladığımdan beri düşündüğümden daha güzel geçiniyorduk. Dış görünüşü ile bıraktığı izlenim ile 'dünyanın en sert erkeği' bile olabilir ama içi tamamen farklıydı. Bunu beraber yaşayınca çok iyi anlamıştım. Benimle küçük bir bebekmişim gibi ilgileniyor ve evet bu birazcık hoşuma gidiyor olabilir. Yaşadığım bütün gergin anları, kötü şeyleri benden alıp götürmüştü. Minnettarım hyunguma. O olmasaydı böyle rahat olamazdım. İyiki benim hyungiem...
Kotlukta oturmuş hyungumu bekliyordum. Geleceğini söylemişti ama yarım saat geçmişti ve hala gelmemişti. Acaba başına bir şey mi geldi diye düşünmeden edemiyordum.
Jungkook - TaehyungJungoo
Hyung?
İletildi.
Neredesin?
İletildi.
Yarım saat oldu hala gelmedin
İletildi.
Endişeleniyorum hyung
İletildi.Jungoo 7 cevapsız arama.
Jungoo
Hyungie?
İletildi.
Htung çpk korkuyorum
İletildi.
1 saat olfu hyunf
İletildi.Taehyung
Jeongguk'a geleceğimi haber verdikten sonra markete girmiş ve dediklerini almıştım. Muzlu süte bayılıyordu resmen. Bol bol süt almıştım. Ve şimdi pasta almak için pastane aramaya çıkmıştım.
Jeongguk'un motivasyonunu yükseltmeliydim. Sınavları onu yıpratmıştı ve meyveli pasta kesinlikle Jeongguk'un moralini yerine getirecekti emindim.Sonunda açık bir pastane bulmuştum ve hemen arabayı park edip içeriye girmiştim. Direkt pasta bölümünden pasta bakmaya başlamıştım. Sonunda bir pasta beğenmiştim ve almak için kasa tarafına ilerledim.
"Bakar mısınız?" dedim kasanın başında beklerken
o sırada içeriden gelen sesler kesildi ve adım sesleri gelmeye başladı.
"buyr- Aaa taehyung" kafamı kaldırıp baktığımda karşımdaki kişinin bogum hyung olduğunu gördüm.
"hyung, ne işin var buradaa" diyerek şaşkın bir ifade ile sorduğum sırada, hyungum kasa tarafından yanıma gelmiş ve küçük masaların olduğu tarafı işaret etmişti. Masaya oturup konuşmaya başlamıştık. Özlemiştim hyungumu. Uzun zaman olmuştu liseden beri çok görüşemiyorduk.
"uzun zaman oldu hyungg, nerelerdeydin" diyerek sorduğumda"yurt dışındaydım, 1 yıl felan oldu buraya geleli"dedi
"İyiymiş, burada senin mi?"diyerek ne zaman geldiğini bilmediğim içeceğimden bir yudum almıştım.
"Evet benim, seviyorum bu şeyleri" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F𝖺𝗍𝖺𝗅 𝖫é𝗂𝖿𝗍 | 𝗍𝗄
FanfictionJeongguk çok yanlış kişiye aşık olmuştu.. Başlangıç|04.03.21 Bitiş|27.04.21