' 13

559 30 12
                                    

Jeongguk


Belimde ki ağrı ve üşüyen bedenim sayesinde araladığım gözlerim ile etrafı izlemeye başladım. Uzun zaman sonra yine buradaydım. Jeongguk'un minik odasında.. Eskiden her köşesinde bir anı biriktirdiğim bu oda şimdi bomboştu. İçim ürpermişti, bu odayı böyle göreceğim aklımın ucundan bile geçmezdi.

Yavaş yavaş yataktan kalkmaya çalışıyordum. Tabi belimin ağrısı buna her ne kadar izin vermese de. Salak gibi utanıp kendimi buz gibi odaya kapatırsam olacağı buydu işte kendime sinirleniyordum.

Ah dün akşamın üzerine iyice karışan kafam ile odamda gezmeye başlamıştım. Oda boşken çok değişik gözüküyor du. Hadi ama bi oda da İron man figürleri olmadan hiç de güzel olmuyor.

"Jeongguk? Kapıyı açar mısın artık"

"Ş-şey çıkacağım, hemen giderim ben sen işine dönebilirsin"

"Jeongguk burası seninde evin gitmene gerek yok. Bunu biliyorsun değil mi?"

"H-hayır değil."

"Jeongguk lütfen böyle deme. Her ne olursa olsun burası her zaman senin evin"

"L-lütfen odana git. Seni görürsem dayanamam"

"Dayanmak zorunda değilsin jeon, hadi çık lütfen"

"B-ben çok u-utanıyorum"

"Utanma jeon."

"T-tamam çıkıyorum"

Heyecan'dan kızarmış yanaklarıma hafif hafif vurup kapıya doğru ilerlemiştim. Ne yapacaktım? Kapıyı açınca ne olacaktı yine akşam ki gibi mi olacaktı?

Yine dün gibi hiç bir şey demeden sadece onu dinleyecek ve daralan nefesim ile kaçacak yer mi arayacaktım? Gücüm kalmadı artık. Ne kaçabiliyor nede kalabiliyorum. Dengesiz herifin tekiydim.

"Jeongguk hadi güzelim, aç artık"

"T-tamam"

Kapıyı titriye titriye açmıştım. Karışma duruyordu. Beyaz kazağı ve gri eşofmanı ile endişe ile bana bakıyordu. Neden öyle bakıyordu? Çok mu kötü gözüküyordum?

Gözlerimi kendi üstüme çevirdim yavaşça. Gömleğim kırışmış, pantolonum tozlanmıştı. Gerçekten berbattım.

Ben hala üstümü incelerken belime sarılan kollar ile irkildim. Hemen başımı kaldırıp belime baktım. Aman tanrım resmen sarılıyorduk!

"Seni çok özledim jeon. Kokun burnumda tütüyor du. Benden giderek bana en büyük cezayı verdin. Lütfen affet beni"

"S-sen özür d-dilenecek bir şey y-yapmadın. Affetmelik bi durum yok"

"Hayır yaptım. Sana iğrenç davrandım. Seni kırdım. Ama yemin ederim çok pişmanım jeon. Lütfen geri dön"

"B-ben olmaz. Japonya'da bir düzenim v-var"

"Yalvarırım jeon, yalvarırım geri dön. İstediğin herşeyi yaparım"

"B-bilmiyorum sonra konuşalım, lütfen"

F𝖺𝗍𝖺𝗅 𝖫é𝗂𝖿𝗍 | 𝗍𝗄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin