Yugyeom
Japonyaya taşınalı neredeyse 5 ay olmuştu. Normal tercihlerim arasında zorunda kalmadıkça asla gitmem dediğim ülkeye gelmiş ve buraya yerleşmiştim. Jeongguk benim can dostumdu. Onun için herşeyi yapardım. Burada pembe prezervatifimi kullanacak sememi bulmak zor olsa da pes etmek yoktu!
"Yugg iş dosyalarımı bulamıyorum gördün mü?"
"Çalışma odasına bak!"
"Tamam!"
"İşlerini hızlı bitir dışarı çıkacağız!"
"Nereye yaa"
"Bara gideceğiz!"
"ne barı Yugg işlerim var!"
"İtiraz kabul etmiyorum!"
"Sen git canım ben yokum!"
"Geleceksin dedim! Bu bir emir!"
"Off"
"Oflama! Gidip kafa dağıtmaya ihtiyacımız var!"
"Tamam!"
Jeongguk
Son dosyayı bitirip, hazırlanmaya başlamıştım. Her ne kadar çıkmak istemesem de yugyeom için çıkacaktım. Benim için bu kadar çabalarken onu reddetmem bencillik olurdu.
Hızlıca üstümü giyinmeye başladım. Taehyung ile yaşarken giyim tarzım fem'e yakındı ama şimdi yine eski halime dönmüştüm. Siyahlara bürünmüştüm.
"Ben hazırım"
"Tamam sen ayakkabılarını giy, bende geliyorum hemen"
"Tamamm"
Ayakkabılarımı giyip yugyeom'u beklemeye başlamıştım. Çok geçmeden gelmişti. Oda ayakkabılarını giydiğinde artık gitmek için hazırdık.
"Hadi gidelimm!"
"Hadi"
Otobüs durağı eve çok yakındı. Bu konuda şanslıydık.
"Hey, hey nereye?" dedi yugyeom salakça sırıtırken
"Ne demek nereye, durağa?"
"Hayır canım, bugün babamın bana küçük hediyesi ile gideceğiz. Haydi!"
"Ne küçük hediyesi be!"
"Gel benimle, göstereyim."
"Tamam" diyip arkasından gitmeye başlamıştım. Evin garajına gidiyorduk. Daha önce buraya hiç bakmamıştım. Çünkü bi arabamız yoktu.
Içeriye girdiğimizde güzel bir şekilde eve uyumlu olarak dizayn edildiğini fark ettim.."İşte hediyem~" diyerek arabayı işaret etmişti.
RESMEN BMW İÇİN KÜÇÜK HEDİYE DİYORDU. DELİRMİŞ OLMALIYDI.
"ŞAKA MISIN SENN! BUMU KÜÇÜK HEDİYE!"
"Ehh, evett"
"Olum ben kıçımı satsam alamam bunu sen gelmiş küçük hediye diyorsun, vay anasını satayım be"
"Bu araba ikimizin JEONGGUK"
"ne"
"Duydun işte, babam senin moralinin bozuk olduğunu ve ruhsal olarak çöktüğünü fark etmiş. İşte sonra biliyorsun seni çok seviyor. O yüzden bana dedi ki 'Al arabayı gezin kafayı dağıtın' dedi"
"OHAA"
"hadi oğlum bin bin. Gecelere akacağız dahaa"
"tamam tamam"
..
Saat gece yarısını geçmişti. Gün boyu gezip durmuştuk. Şimdide yugyeom'un zoruyla gay barına gidiyorduk. Yol boyunca 'Daddy bulacağım' diye söyleniyordu. Gerçekten deliydi.
"Yugyeom sakın yanımdan ayrılmak gibi bir yanlış yapma. Böyle bir yere ilk defa gireceğimi biliyorsun."
"Tamam ya sadece ufaktan bi daddy tiplimi arıyacağım. Yanından ayrılmam~"
03:09
Bara geldiğimizden beri tek yaptığım oturmaktı ve gerçekten çok sıkılmıştım. Yugyeom zaten hiç yanıma uğramıyordu. Arada bi bakıyor sonra yanındakilere geri dönüyordu.
" Selam güzellik" yanımdaki ses ile kafamı çevirmiştim. N-nasıl olur bu! Ne işi vardı burada?
"Bogum hyung?"
"Evet canım benn"
.
Umarım beğenmişsinizdir.
Görüşmek üzere.
Sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
F𝖺𝗍𝖺𝗅 𝖫é𝗂𝖿𝗍 | 𝗍𝗄
FanfictionJeongguk çok yanlış kişiye aşık olmuştu.. Başlangıç|04.03.21 Bitiş|27.04.21