' 20

596 23 60
                                    

2 yıl sonra
Jeongguk


Belime dolanan eller ile gözlerimi aralamıştım. Uzun sürenin sonuna güzel bir uyku çekmiştim ve mutlu hissediyordum. Uyku düzeni hayatımda ki en önemli şeylerden birisiydi sanırım. Yanımda uyuyan kocama bakıp gülümsemiştim. Bebek gibi gözüküyordu. Yiyeceğim şimdi o olacak.

Tamamen taehyung'a dönüp yüzünü izlemeye başlamıştım. Gerçekten dünyanın en şanslı insanı felandım herhalde. Böyle mükemmel bir aileye sahip olmak..

"Taehyung bebeğim hadi kalk. Bugün doğum günü hazırlıkları yapacağız demiştik." dedim ve dudağına ufak bir öpücük bırakıp yataktan kalkmıştım.

"Ihm~ Jeongguk biraz daha uyuyamaz mıyız ki?"

"Uyuyamayız hayatım" dedim ve lavobaya ilerledim.

Lavobada işlerimi halledip odaya dönmüştüm. Taehyung ise ne kadar nazlansa da kalkmış işlerini ortak banyoda halletmişti. Bu kadar hızlı hazırlanması benim yavaşlığımı değil, onun hızını gösterirdi. Çünkü gerçekten işlerini ne olduğunu fark etmeden hızlı yapıyordu. Eee kimin kocası!

"Hayatım hadi giyin ve güzel bir kahvaltı yapalım ilk olarak"

"Seni aşağı inmedin mi?"

"Yok çıkmadım. İşlerimi hallettim seni bekliyordum işte. Kahvaltıyı hazırlamamı mı istiyorsun?"

"Hayır, ben banyodayken alt kattan baya ses geldi bende sen yemek hazırlıyorsun sandım"

"Yok hayatım ben hiç inmedim aşağıya"

"Ay taehyung! Hırsız olmasın!"

"Bir hırsız bu saatte bir eve girecek kadar salak değildir herhalde?"

"O zaman.."

"O zaman"

"Ayşş, taehyung kesin minho o zaman!"

"KOŞ HAYATIM" demiş ve hızla aşağı inmeye başlamıştı.

Bende arkasından hemen aşağı inmiştim. Ve tamda tahmin ettiğimiz gibi oğlumuz minho mutfakta birşeyler yapmaya çalışıyordu. Gizlice bir şeyler yapmayı çok seviyordu. Bizde buna karşılık alabildiğimiz bütün tedbirleri alıyorduk. Neredeyse evin her yerinde çocuk kilitleri vardı. Onu en iyi şekilde yetiştirmeye çalışıyorduk.

Hemen minho'un yanına gidip saçından dökülen unları silkmiştim. Gerçekten bu kadar temizlik bağımlısı olan ben bunlara iyi dayanıyordum.

"Oğlum hemen tae baban ile banyoya gidiyorsun ve bende buraları toplayıp kahvaltı hazırlıyorum. Anlaşıldı mı?"

"Anlaşıldı babacığım" demiş ve banyoya doğru koşmuştu.

"Tae aşkım, bir yerleri daha mahvetmeden hemen git peşinden" dedim telaşla

"Gidiyorum bebeğim" demiş ve gitmişti.

Yarım saat sonra

Etrafı toplayıp hızlıca kahvaltıyı hazırlamıştım. Taehyung ve minho ise pankeklerin hazır olmasını bekliyorlardı. Son pankeki de tavaya koyduğum gibi konuşmaya başlamıştım.

F𝖺𝗍𝖺𝗅 𝖫é𝗂𝖿𝗍 | 𝗍𝗄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin